Friday, July 31, 2009

Laungan RASUAH Sebagai Bukti Betapa Jijiknya Khairy



Masih segar dalam ingatan Maya akan kejadian yang berlaku pada bulan March lalu. Ketika itu Maya dalam persediaan menduduki peperiksaan. Satu hakikat yang susah untuk Maya terima bahawa Khairy telahpun menjadi Ketua Pemuda UMNO.

Maya telahpun dikejutkan setahun sebelumnya apabila keputusan Pilihan Raya 2008 menunjukkan BN hampir kecundang. Sebak hati Maya dengan keputusan yang tidak pernah diduga oleh benak fikiran. Maka Maya berbincang bersama kekawan di kampus akan punca kejadian dan sebagai kesimpulan hanya dua nama sahaja yang disebut-sebutkan, Dato' Seri Abdullah Badawi dan Khairy.

Bukannya Maya tidak pernah mendengar nama Khairy sebelumnya, tetapi suasana kampus tidak memerlukan itu semua. Apa yang penting ialah kuliah dan tutorial. Tetapi apabila disebut-sebut Khairy sebagai punca, berbekalkan laptop ini Maya cuba mencari dalam dunia siber siapakah Khairy sebenarnya.

Masya Allah berbagai-bagai cerita semuanya ada, sama ada sedap atau tidak sedap dipandang oleh mata. Maya baca hampir semuanya termasuklah cerita mengenai hubungan sulit Khairy Jamaluddin dengan Maya Karin. Ruang siber adalah medan untuk mencurahkan buah fikiran tanpa batasan, maka Maya tidak telan semua yang terhidang.

Untuk mencari kepastian, Maya menghubungi akak-akak senior yang sedang bergiat dalam Puteri UMNO. Dan sesungguhnya Maya bagaikan berada dalam mimpi ngeri apabila seorang akak senior menjawab dengan pasti bahawa itulah sebenarnya Khairy.

Maya menaruh harapan besar agar Khairy diberi pengajaran sebenar apabila dijatuhkan dalam pertandingan Ketua Pemuda UMNO. Bagi Maya mana mungkin makhluk perosak seperi Khairy yang hampir membuat UMNO rebah akan diberi sokongan nanti, walaupun hanya dengan satu undi.

Tetapi akhirnya tanggapan Maya salah belaka. Setelah keputusan diumumkan Maya bagaikan berada dalam mimpi ngeri sekali lagi apabila diketahui Ketua Pemuda adalah milik Khairy. Seribu pertanyaan timbul di benak fikiran bagaimana barisan pemuda memberi kepercayaan kepada makhluk yang secara terang-terangan telahpun melakukan kerosakan.

Setelah beberapa hari berlalu sudah, pertanyaan Maya tadi terjawab dengan mudah apabila youtube memaparkan klip bersejarah bahawa sebenarnya KJ ADALAH PERASUAH.

46 comments:

Singh Is Kinng said...

Hi Maya, quite off topic, do you go to public or private university, it sounds like you are at IPTA.

Thanks for the videos, it reminds me the day I made a come back to darker side.

abuarif said...

UMNO dan MELAYU akan hancur dgn KJ perasuah.......Tak pernah sejarah UMNO kemenangan KETUA PEMUDA d sambut dgn laungan RASUAH!!!!!!!!!!!!!! AMBIL IKTIBAR PAK MERTUA ROSAKAN KEKUATAN UMNO....kerosakan hingga sekarang ini.............UMNO singkirkan KJ jika mahu menang PRU13.........KES RASUAH JANGAN D LINDUNGI...........

PARPUKARI said...

SALAM MAYA, ABG KARI ADA KAT SITU MALAM TU, BETUL KATA ABU ARIF, INILAH KALI PERTAMA DALAM SEJARAHUMNO KEMENANGAN DISAMBUT DENGAN PERKATAAN KJ RASUAH!

MASIH TERNGIANG-NGIANG PERKATAAN ITU DALAM TELINGA SAYA!

BAK KATA ORANG TUA-TUA SINGH BHAI! SETIAP YANG BERMULA DENGAN TIDAK BAIK, SUDAHNYA TAK BAIK JUGA!

SPRM, PLS DO YOUR JOB LA!

abdrahim kassim said...

Tidak adil hanya Khairy seorang dibebankan dengan isu rasuah dalam UMNO.Dapatkan lagi maklumat-maklumat dari sumber yang dipercayai. Sebagai orang yang terpelajar, saudari mampu mendapatkannya.

mantra-indeeptots said...

1B2BPMBy40 project... ring the bell, anyone?

15K before and 15K after in room 3302... strike anything to you? Or they wish to deny too?

Parang Sasau, Senapang Patah, Bro Jinggo and the rest ada share juga ke? Kalau belum dapat, jumpalah Wenger Khairy...

Detguaq said...

Salam Sis,

Saya juga berada ditemapt yg sama. Mungkin nasib kureng baik tak terserempak dgn parpukaripun! Malahan kejadian itu hampir membawa pergaduhan! Jika dulu-dulu kemenangan Ketua Pemuda disambut dengan tepukan dan marhien dapat menerimanya dengan redho, tetapi inilah julung-julung kali kemenangan Ketua Pemuda disambut dengan hati yang 'hangat'!

Bayangkanlah jika berita awal menunjukkan persaingan sebenar adalah antara DSKT dan DMM, manakala maklumat mengatakan DMM mendahului, kecuali malaysiakini(kj dah beli kot yg melapurkan andaian undi kj lebih sedikit). Dan kiraan semula dilakukan sbb pihak kj tak puas hati sehinggalah kepotutsannya menjadi upside down! Bayangkan untuk mengetahui keputusan muktamad hampir lapan jam diperlukan! Anih!

Dan aku pulang sebaik selepas pengumuman kerana kecewa dengan mainan paling kotor, lebih kotor dari taik!

Maya, seboleh-bolehnya cerita yang lepas mengenai kebejatan kj akan cuba dicuci oleh upahan-upahan kj bagi membina reputasi baik yang dibuat-buat.

Maya Khairy said...

Hi saudara Singh, cubalah teka, around KL Selangor je, boleh jadi UM, UKM atau UIA pun mungkin juga.

Saudara Abuarif, Maya menunggu tanpa jemu akan tibanya waktu Khairy dikenakan tindakan disebabkan rasuah yang dilakukan.

Saudara Kari, itulah sejarah hitam, dan jangan lupa itu hanyalah satu permulaan kepada kehancuran jika ianya tetap dibiarkan.

Saudara Abdrahim, kita sama-sama mempunyai blog, maka sama-samalah kita mengerok rahsia untuk mendedah hakikat sebenar.

Kak Azee, Maya pun sangsi masih ada ke juak-juak KJ yang belum dibayar lagi?

Saudara Detguaq, laungan itu ialah laungan perwira yang cukup berani menyuarakan hakikat sebenar walaupun ketika itu si mentua Khairy masih lagi perdana menteri.

Maya Khairy said...

Satu lagi baru Maya perasan, bila penulisan ini disertakan bukti, para penyokong Khairy tidak lagi cuba datang untuk nafi.

Itulah dia Maya dah kata, kebenaran amat pahit untuk ditelan, dan kebenaran cukup menyakitkan.

Terimalah hakikat ini, semoga Allah membuka pintu hati.

eXception said...

Ni bukti jelas menunjukkan ramai kalangan ahli pemuda UMNO, termasuk aku sendiri yang tak suka KJ. Aku hairan bagaimana dia boleh bertanding walaupun Ali Rustam sendiri tidak dibenarkan bertanding. Nampak sangat penyokong-2 KJ yang bertempik terpekik terlolong mcm orang kena sampuk dek polong teriknja-kinja mencerca si Maya ni. Apapun Maya. Teruskan pendedahan demi pendedahan... KJ harus meletakkan jawatan sbg KP... KP cth kpd ahli pemuda lain, jika KP pengamal rasuah, alamat penyakit ini akan berlarutan selamanya.

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

eXception said...

Ya... Maya, aku harap buat seketika cuba hentikan cerita pasal KJ ni. Aku tahu ramai tak suka dgn dia... Tapi blog Maya ni seolah-olah mahu melaga-lagakan antara Pro-KJ dgn anti-KJ... Budaya ini tak patut ada dlm UMNO. Apa kata kalo Maya perbanyakkan ceritera pasal kepincangan Pakatan Rosak. Dari gaduh-gaduh, baik kita berbaik semula dan merancang bagaimana cara utk menyelamatkan parti keramat org melayu ni. Bagaimana?

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

mohd said...

another ipta studnt from the west
also supporting u
not only me but most of my friend

but we can't go far on political
matters
since we r engineering stdnt
most of time should spent on stdy
in order to increase the number of professional malay

money have no price
dignity can't be sold

destiny of future malay
is in our hand

NFH said...

Salam Adik Maya,

Tahniah dengan keberanian Maya membuka blog ini dan mendedahkan satu persatu kepincangan KJ(nak taip shortform nama dia ni pun tak lalu rasanya..)

Berani kerana benar. Jangan hiraukan segala cacian, makian, pujukan dan rayuan dari mana-mana pihak dalam menegakkan kebenaran. Ini termasuklah dengan cadangan blogger tersohor eXception di atas.

Fikir bahawa silent majoriti rakyat tidak berparti pun.

Apa yang penting adalah sesuatu organisasi seperti UMNO dan gomen mempunyai sistem yang cukup efektif dalam mengurus rasuah.

Mengaku kita punya kelemahan dan perbaikinya lebih baik dari menutupnya.Betul tak dik?

Kalau rasa hilang motivasi diri, selalulah jenguk Chedet.cc

Selamat berjuang!

Jeffry said...

Maya Kari a.k.a Parpu Kari. Hentikanlah sandiwara anda. Kebenaran amat pahit untuk ditelan.

DukeOfUMNO said...

1. Aku tak kira la sama ada blog ni milik Maya atau Parpu...bagi aku yang pentingnya ialah "isi blog"...vocal dan realistik...

2. Aku tahu bahawa kita sekarang sedang terbahagi dua antara anti KJ dan pro KJ...tapi secara hakikatnya...perkara ni tak boleh dielakkan memandangkan satu pihak pro perjuangan manakala satu pihak lagi pro "setia kat wang"...disitu ada dua kepentingan yang berbeda...

3. Kepada Wenger dan sekutu2nya...aku malas la nak bertengkaq dengan hangpa...nak pi blog hangpa pun aku malaih...bukan aku takut atau risau kena "provoke"...tapi secara "semulajadi"nya, aku tak layan blog yg memperjuangkan atau taksub pada individu...apatah lagi fakta dan "lenggok ceritera" dalam blog tu tidak menyakinkan...malah boleh dikategorikan sebagai "sampah" yang "syok sendiri"...bagi aku...biarlah blog itu tak hit pun...asalkan berkreadibiliti dan "masuk akal" isinya..."KJ tak rasuah" kata korang? Masuk akal ke? hehehhhe...

4. Aku berjuang kerana UMNO dan bukan kerana individu atau pemimpin...andaikata Najib atau Tun M bersalah sekali pun, aku akan tetap "tibai" jugak...tapi tak la tibai tak tentu hala macam si "wenger & ..sasau" tu...tak kena gaya lagu tu...hehheh...

5. Aku tidaklah membenci KJ...KJ saudara seIslam aku...namun KJ has gone too far...aku just mintak dia letak jawatan secara terhormat dan mengaku segala kerosakan yang telah dilakukan selama ini terhadap UMNO...UMNO yang tidak bersalah telah disalahkan oleh rakyat akibat kerakusan KJ terhadap "kuasa & zeti"...apakah ini tujuan KJ berpolitik? ingin menjadi PM pada umur 40 tahun? cermin la diri dulu....MB pun tak lepas kotttt...

6. Sudah la...aku ingin berdamai dengan pro KJ...aku nak depa sedar dan buang ego dalam diri depa...terimalah hakikat...KJ is not the man...dia hanya "meriam buluh" yang memekik kononnya dialah hebat dan bijak...lulusan Oxford yang menjadikan Anvar Abraham Al-Juburi sebagai idol? Aku tak heran kalau satu hari nanti KJ akan menggantikan Anvar Abraham jika Anvar mati atau tamat career politiknya...same ambition they have...

7. Jangan la kecik hati dengan "tuduhan2" ni...pikiaq la pakai akal...bukan pakai hati atau kepala lutut...

Maya Khairy said...

Rakan-rakan suma, izinkan Maya copy dan paste komen dari Bro Jinggo:

Salam Perjuangan!

Salam hurmat kepada semua bloggers pro umno… Pertama sekali saya ingin menasihati kepada rakan-rakan bloggers supaya hentikan peperangan yang tidak membawa apa-apa kebaikan didalam blog ini, malahan ianya hanya membawa kepada perpecahan yang amat merugikan.

Kepada Parpukari, Wenger J Khairy, Parang sasau dan rakan-rakan seperjuangan yang lain henti persengketaan ini dengan segera!!!

Parpukari aku percaya blog ini bukan milik kau dan aku juga percaya ada pihak ketiga yang sedang melaga-lagakan kita!!! Aku ulangi sekali lagi, ini semua angkara pihak ketiga!!! Tak kiralah didalam parti Barisan Nasional atau pun dari parti pembangkang!!!

Menyedari kepada dua team yang mempunyai angkatan yang tidak kurang hebatnya, mereka mengambil kesempatan untuk kepentingan pihak mereka, mereka juga percaya dengan perbalahan diantara kedua-dua team ini akan mencemarkan lagi nama baik kedua-dua pemimpin yang saling kita hurmati!!!

Parpukari, Wenger J Khairy dan Parangsasau ketauilah mereka sedang tersenyum dengan riang apabila melihat gelagat kita yang berkelakuan tak ubah seperti anjing dan kucing!

Berkenaan cermin kereta Parpukari yang pecah tempohari, aku berani bersumpah bahawa diri aku sendiri atau aku sendiri tidak pernah mengarahkan rakan-rakan aku untuk memecahkan cermin kereta kau!

Justeru itu aku mahu kau tunggu hasil dari sisatan pihak polis sebelum membuat pertuduh tanpa bukti!!!

Aku juga menafikan Tentang penyamaran didalam blog ini, ianya bukan dari pihak kami!!! Sekali lagi aku ulangi ADA PIHAK KETIGA sedang memecah belahkan sesama kita.

Bagi pihak blogger setiakawan aku memohon kemaafan sekiranya ada diantara kami mengeluarkan kata-kata kasar tanpa disedari atau menyinggung perasaan mana-mana pihak terutamanya kepada blogger pro UMNO dan juga kepada diri Parpukari sendiri.

Parpukari aku juga berharap kita akan dapat berkejasama satu hari nanti, menentang musuh dalam selimut tak kira dari dalam atau luar parti! Aku tahu kau berjiwa lembut dan boleh menerima teguran dari sahabat perjuangan kau! Dan aku juga tidak pernah menyimpan dendam kepada sesiapa pun…

Salam perjuangan

BJ

Maya Khairy said...

Seperti yang Maya katakan tadi bila dipamerkan video ni penyokong KJ tak akan datang ke sini untuk nafi.

Jadi bro jinggo tinggalkan komen pada posting sebelumnya, bertujuan untuk meleraikan kekusutan yang ada.

Saudara bro jinggo, tiada sebarang kekusutan dalam diri Maya, cuma apa yang Maya tulis merupakan luahan buah fikiran.

Bro jinggo juga menuduh ada pihak ke tiga, bunyi macam masalah orang dah kawin pula. Setahu Maya blog anti Khairy telah lama bertebaran di ruang siber.

Terimalah hakikat bro jinggo bahawa ramai di luar sana sebenarnya cuba nak bersuara tetapi tidak tahu bagaimana, dan mereka cuma nak nyatakan satu perkara, bahawa Khairy tidak layak berada dalam UMNO.

Maya tahu kerana Maya sendiri adalah salah seorang dari mereka.

Maya Khairy said...

Saudara Exception, jika Maya mempunyai agenda, Maya mengaku agenda Maya hanya satu, untuk terus menulis demi mengingatkan bahawa kerosakan yang telah Khairy lakukan tidak boleh dilupa dengan senang.

Saudara Mohd, Maya tidak arif berbahasa english. Tekaan saudara betul, Maya buat kursus aliran sastera.

Akak Noor Faiza, mulanya Maya rasa keseorangan dalam ruang siber. Teman pertama yang Maya kenal ialah Kak Azee, dan dengan munculnya Akak Faiza kat sini bertambah kuat semangat Maya nanti.

Saudara Duke, semestinya saudara lebih arif dalam menghadapi konfrontasi dengan penyokong Khairy. Maya kini selalu menjenguk tulisan saudara yang lepas-lepas dengan harapan boleh digunakan sebagai bahan untuk penulisan Maya yang akan datang.

Terima kasih suma.

CHAIRMAN KAGA said...

HE HE HE
MAYA GIRL FREN PARPU
HE HE HE
KAO LANGSUNG TAK KENAL SI WENGER
DIA SPEKULATOR HANDAL
SAMPAI SAHAM AMERIKA DIA BOLEH TEKA DENGAN TEPAT. DIA KATA JATUH, MEMANG JATUH.
AKU JENGKUK BLOG DIA, MACAM DIA TAK MAHU MAIN KOMEN DENGAN MU.
TAPI AKU ADA DISINI. AKU NAK BERKAWAN BOLEH TAK?
KALAU KAO KUTUK KJ, AKU TUMPANG KUTUK JUGA
TOLONG SAMPAI KAN SALAM AKU KEPADA PARPU, AKU BARU KELUAR DARI HOSPITAL. DOKTORS KATA KALAU DENGAR SUARA LELAKI MAKAN PIL PUTIH, KALAU DENGAR SUARA POMPUAN MAKAN PIL HIJAU.
HE HE HE

Ashley Ahmed said...

Salam,

Hai Maya, Maya sihat, dah makan? Maya singel lagi ke? Abg pun singel lagi tau.

dd said...

Hai Maya,
aku baru kenal blog kau semalam hehe..seronok baca2 ko punya cerita.KJ? aku ni bukan orang UMNO atau pun ahli mana2 parti Politik di Malaysia ni tapi aku ni orang Malaysia hehe..sebenarnya aku pun tak gitu senang la dengan si KJ ni.Kenapa ya?

mantra-indeeptots said...

Chairman Kaga, Wenger spekulator handal.. jgn buat malu Khairy. Tolong jawab, 31% stake oleh syarikat HongKong di dalam BERNAS? Stake berjaya dibeli pasaran terbuka so apa Wenger punya speculation... jangan buat lawak!!!! 1/3 skg dikuasai Cina wei... ini kerja Wenger kot, menjual hak melayu kepada cina...

spekulator politik, apa wenger dah speculate? Perak pun dia tak boleh nak tawan... kalau speculator bijak, apa akan jadi pada selangor nanti? Speculate lerrr...

Speculator kelas darjah 3!!!!

mn said...

OITT...MAYA KHAIRY NI SAPA...???

KAH KAH KAH KAH...MAYA KHAIRY KA ATAU MAYA SETAN...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH KAH

MAYA MU TAHU KA SIFAT SUKA MEMBURUKKAN ORANG LAIN...SUKA MENGAIBKAN ORANG LAIN DOSANYA LEBIH BESAR...?????

KAH KAH KAH KAH...MU NI HANYA MENGAJI AKADEMIK...TAPI....ILMU AGAMA MU KURANG????

HAI DEY...SILAP HB AKHIRAT KELAK KJ MASUK SURGA, MU MASUK NERAKA

NAMPAK RAMAI PRO MUKHRIZ KAT SINI...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH KAH...TAK HABIS HABIS UMNO DGN UMNO BERGADUH...KAH KAH KAH KAH

CHAIRMAN KAGA said...

KAH KAH KAH MANTRA. HENTAM JANGAN TAK HENTAM.
MATLAMAT AKU HANYALAH MENJEJAK PARPU. KEMANA PARPU PIGI AKU TETAP IKUT. TAPI MAYA KARI IS NAMPAK VERY CUTE. BUT SEMACAM DIA RASA TAK SYIOK GENG SETIAKATWANG TAK DATANG NAK MEMERIAHKAN BLOGNYA. TETAPI SAYA MASIH ADA ISU ISU SAYA SUKA TERANGKAN.
AKU JUGA MENJEJEAK PARPU KE FACEBUKU. MAYA BOLEH KITA BERKAWAN KAT FACEBUKU?

Singh Is Kinng said...

Hi Maya,

You did a good job, you write things to make them feel macam cacing kepanasan dan akhirnya keluarlah penjilat2 KJ yang maha taksub macam si askar pencen SuKJ.

Alalai SuKJ, nak nasihat orang konon, hang tu apa kurangnya asyik dok mengata dan memburukkan Tun.

Itulah aku heran ngan penjilat2 KJ ni, tak pernah nak reti cerminkan diri sendiri.

SuKJ, jom ke darker side kalau rasa nak kena sembelih lagi, tu pun kalau hang berani, HI HI HI HI!

mn said...

KAH KAH KAH KAH...SINGH...KAH KAH KAH...SINGH TU APA??...KAH KAH KAH...KAH KAH KAH...SINGH TU "SETAN"????...KAH KAH KAH KAH

JIKA ADA MANUSIA NAK SOKONG KJ...SINGH SETAN KATA "PENJILAT KJ"

HABIS KALAU SINGH SETAN PENYOKONG MUKHRIZ DGN MAMAK TUA...PENJILAT APA APA PULA???

KAH KAH KAH KAH...KAH KAH KAH KAH..."PENJILAT SETAN"...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH

mn said...

SINGH IS SETAN...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH KAH

SETAN YANG BANGGA DENGAN KERJA MEMBURUKKAN ORANG...MENUDUH ORANG DAN MENGATA ORANG...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH

MEMANG ITU KERJA DAN AMALAN SETAN...KAH KAH KAH KAH

SATU MALAYSIA...SATU SETAN...SATU KAPAL...PELINGKUP...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH KAH

Unknown said...

salam saudari maya
Insyallah jangan berasa takut untuk mendedahkan kebenaran.Kita tak memfitnah tapi kenyataan adalah benar, KJ menang kerana rasuah.Z diberitahu waktu malam dia menang ketua pemuda Umno para penyokongnya diberi setiap seorang 5 ribu ringgit.Betul atau tidak waalahualam.
I'll link yours k =)
SALAM TAKZIM
ZHARIF

eXception said...

Aku ada satu cadangan, apa kata kita buat satu poll atau surat terbuka meminta KJ segera berundur dari jawatan KP. Jika Pak Lah boleh berundur, kenapa tidak KJ?

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

PARPUKARI said...

Salam maya dan sahabat pejuang kebenaran sekalian! Kepada penjilat KJ, sebelum nak bagi nasihat kat org cermin la diri dulu! Sukj kuat mengutuk Tun M dan Kaga pulak kuat kutuk Dr Zambry! Inilah perangai sebenar penyokong si kitol ni. Mereka suka melakukan perpecahan dlm umno dgn menghasut org lain tetapi apabila kita bercakap mengenai kebenaran pasal tuan mereka je, maka akan melompat la askar2 pencen upahan si Kitol harami ni!

Mereka akan menuduh yang pejuang kebenaran cuba pecah belahkan UMNO kononnya.

Kalau diperhatikan dgn betul-betul maya, perangai si pencacai KJ ni saling tak tumpah seperti perangai pembangkang!

Mereka boleh kita tak boleh! Kepada Maya terus bongkarkan kebenaran tentang mamat yg amat mencintai Temasek ni! Kebenaran memang pahit untuk ditelan!

DS Najib pun nak bersihkan UMNO skrg ni, so aku harap kita boleh mula dgn membersihkan perasuah dari UMNO dulu!

Percayalah sahabatku sekalian sekiranya DS NAJIB dpt melakukannya maka maruah UMNO akan pulih kembali!

Ini bukan soal menyelamatkan umno, kalau bukan kita siapa lagi!

Kepada Jinggo, kau boleh cakap apa sahaja tetapi kebenarannya akan terbukti jua satu hari nanti. Lagi satu brader jinggo sebelum kau kata aku menuduh gerombolan kau yang melakukan insiden tempohari, ada baiknya kalau kau baca balik komen2 dari team mate kau!

Aku berjuang utk kebenaran dan takat ugutan mcm ni tak akan melemahkan aku malah aku lebih bersemangat utk membongkarkan kebenaran!

Kepada Maya, saya harap anda jgn lemah semangat. Saya ada di sini utk Maya!

KELUARKAN PERASUAH, AKAN SELAMATLAH UMNO! HIDUP MELAYU!

PARPUKARI said...

Aku setuju dgn excepption! Simpan bangkai dlm UMNO akan bwk mudarat je lagi! Selamatkan UMNO dari si kitol!

mn said...

Kepada PARPUKARI & LAIN2,

SILA AMBIL PERHATIAN...DALAM PARTI UMNO HANYA KJ SAJA YANG PERASUAH???

KAH KAH KAH KAH...ORANG LAIN SEMUANYA BERSIH MACAM MALAIKAT???

ORANG LAIN SEMUA TAK TELAN DAN TAK MENGKEDARAH RASUAH...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH

POOOORAHHHH...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH

mantra-indeeptots said...

SUKJ kata pemimpin lain rasuah.. ada buktike?

Jawatankuasa Displin yang kata KJ rasuah.. so apa nak dinafikan? Terang2 didapati bersalah tapi pak mertua suruh ambil tindakan saja... jenis apa tu?

Exception, saranan yang bernas dan saya setuju. Desak KJ letak jawatan

Singh Is Kinng said...

Si askar pencen ni mai lagi sini.

Paling tidak aku tak taksub menyokong mamat yang dah la didapati bersalah, lepas tu rosakkan UMNO.

SuKJ, cakap omputeh sikit, aku bukannya bangga sangat boleh cakap omputeh, tapi saja nak tengok tahap mana jenis-jenis penyokong KJ the son-in-law, WA KA KA KA.

CHAIRMAN KAGA said...

PARPU AKU TAK NAMPAK BATANG HIDUNG DEMO KAT KOLOMPO. KATA NAK DEMO, PENAKUT MACAM MANA NI. YA AKU SOKONG ANAK MAHADEY JADI KETUA PEMUDI. LEPAHTU KAO SEMUA BOLEH PAKAI SKIRT

PARPUKARI said...

HOI KAGA, KAU DAN KETUA KAU YANG TAKDE TELUR TU TAKDE PUN KAT KL TADI, MANA NAK NAMPAK AKU..MUAHAHAHAHA, BAHALOL LA PENYOKONG SI PERASUAH NI...

SAHABAT2 SEKALIAN AKU RASA PEMUDA MIC TU LAGI BAGUS DARI SI KITOL NI! WALAU MEREKA DARI KETURUNAN YANG SAMA TETAPI MEMANG TERSERLAH PEMUDA MIC LAGI HEBAT DAN BERANI SEBAB MEREKA ADA TELUR, YANG KETUA PEMUDA EHEM EHEM NI SUDAH KEHILANGAN TELURNYA...MUAHAHAHAHAHA

PARPUKARI said...

SUKJ, kalau setakat dok cakap org makan rasuah tapi takde bukti, lebih baik kau masuk bilik air dan gunakan sabun dengan sebaiknya!

Wahai SUKJ yang bahalol, tuan kau yang kuat kau jilat lubang kunyit dia tu dah confirm bersalah dan terbukti merasuah tetapi disebabkan AL FLIP WAL FLOPPY maka terlepaslah si kitol tu!

ADA FAHAM? WAHAI PENYOKONG KAKI RASUAH?

CHAIRMAN KAGA said...

KAN AKU DAH BERKALI KALI DAH KATA, PARPU TU DKK. DULU KAO KUAT MAKI HAMUN AKU, SEKARANG DAH TERSERLAH AGENDA KUNYIT SIPARPU. KONONYA ENGKAU BELASAH SI HINDRAF, TETAPI KAO LEPAHTU KAO SYIORKAN PARTI ENGKAU TURUT BERSAMA.

KAH KAH KAH KAH

ITU AKU OK. AKU SUKA DEMO. DEMO TU BES, KITA BOLEH BILANG DENGAN SATU TANGAN BERAPA KUATLAH PENYOKONG SIGEROMBOLAN.

TETAPI HASRAT TAK KESAMPAIAN. SI PRO ISA DAH KENA GERTAK TERUS BLAH.
KAH KAH KAH KAH

TAK NAMPAK ENGKAU BARING ATAS JALAN, KATALAH LANGKAH MAYAT AYAT AKU DULU SEBELUM NAK BUANG ISA TU. AKU RASA GAMBAR TU MEMANG POWER, BOLEH KELUAR DISELURUH DUNIA KONONYA RAJA SEGALA BLOGGERS SANGGUP MATI UNTUK MEMPERTAHANKAN AKTA IKUT SUKA AKU. ORANG KALU TENGOK AKAN SAMA KAGUM DAN SAMA KETAWA.

ALANGKAH KECEWANYA BILA HASRAT TAK KESAMPAIAN.

NI BERSEMBUNYILAH LA LU. KALAULAH AKU DAPAT MASUK GEROMBOLAN, AKU AKU UNDI ANAK MAHADEY MENJADI KETUA PEMUDI. APA YANG HANG MARAH SANGAT, KAO KAN JADI PENYOKONG TEGARNYA. BIARLAH AMENO DIKENALI SEBAGAI PARTI YANG KUAT MENYALAK TETAPI TIADA BOLA NAK TURUN PADANG.

Maya Khairy said...

Salam suma, malam ni Maya stay kat kolej, nak dapat dok dalam kena lah aktif bersosial, mesti terlibat ngan projects.

Saudara Kaga, nampaknya saudara mempunyai hal peribadi dengan parpu kari. jika itulah halnya, silalah ke blog saudara parpu untuk berlawan dengan kata-kata.

Saudara Junah, alhamdulillah hingga hari ini masih sihat semuanya.

Saudara Semang, jika seronok baca sila lah berkunjung selalu ye!

Kak Azee, tiba-tiba ramainya penyokong si Khairy mai sini, yang tak pernah Maya dengar pun tiba-tiba menjelma? Ingatkan depa ni unit simpanan, ada masalah barulah dikeluarkan.

Saudara SuKJ, nama saudara pun Maya tahu sukakan Khairy. Cuma yang maya pelik nape ye penyokong Khairy sumanya cam ni, cakap tak beralas. Pandai nampak salah orang, diri sendiri lagilah haru biru lintang pukang.

Saudara Singh, Maya pun heran nape depa ni tak macam cam ni kat blog singh ye, Maya rasa english depa ni tak berapa.

Saudara Z, terima kasih keran sampai ke sini. Nanti Maya akan linkkan, blog saudara. Masih jadi cuba nak belajar.

Saudara Exception, petition tu satu cadangan yang baik, cuma depa boleh kata KJ telah menang secara demokrasi, kenapa perlu lucutkan Khairy.

Saudara Kari, Maya ingat depa tak berani masuk blog saudara, kat sini berani la sebab pompuan yang punya.

Bye everyone.

CHAIRMAN KAGA said...

AKU MINTA MAAP CIK. BUKAN NIAT AKU NAK DATANG KACAO USAHA MURNI MAYA. TAPI PARPU ENGGAN SIARKAN KOMEN AKU KAT BLOG DIA. KERANA AKU RASA DIA NAK TUNJUK TERRERNYA KEPADA MAYA DIA PASTI DATANG KAT SINI. BIARLAH PARPU SENDIRI BERIKRAR BAHAWA KOMEN KAGA NI TIDAK AKAN DITAPIS, AKU GERENTI AKAN BLAH.

Ashley Ahmed said...

Salam,

kat kolej Maya bnyk kereta tak, risau abg tau.

mn said...

TO: SINGH SETAN & PARPUKARI IBLIS

KAU ORANG TOO PROUD DENGAN ENGLISH...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH KAH...KAH KAH

WHAT SO PROUD WITH ENGLISH...KAT AUSTRALIA, US AND UK RAMAI JUGA YANG MENGANGGUR...WALAUPUN TERER ENGLISH...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH

NO WONDER KAU ORANG PUNYA IDOLA "PUAKA TUA" INTRODUCE PPSMI...KONONNYA NAK IMPROVE ENGLISH...kah kah kah kah

LAST SEKALI PPSMI KANTOI...kah kah kah kah..kah kah

PPSMI..."PENGAJARAN PUKIMAK SETAN MENGARUT IN ENGLISH"...KAH KAH KAH KAH...U ALL UNDERSTAND KA NI???

KAH KAH KAH KAH...WELL DONE...WELL DONE...SATU MALAYSIA...SATU UMNO...SATU KAPAL...GOCOH JANGAN TAK GOCOH...KAH KAH KAH

1MALAYSIA...1KAPAL...1KARAM...1TENGGELAM...SEMUA MAMPOS...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH

MAYA SETAN HANYUT...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH KAH..KAH KAH

mn said...

I'M SURE TAK LAMA LAGI SEMUA COMMENTS DALAM BLOG NI AKAN DITAPIS DULU SEBELUM DISIAR...KAH KAH KAH KAH KAH...KAH KAH

MACAM BLOG PARPUKARI PUKIMAK...MULA2 TAK TAPIS...BILA SUKJ MASUK KOMEN TERUS TAPIS...KAH KAH KAH KAH

OITT PARPUKARI, PASAI APA KOMEN2 AKU HANG TAK BERANI SIARKAN...KAH KAH KAH KAH

IZIT YOUR COCK TOO SMALL...KAH KAH KAH KAH...KAH KAH KAH..KAH KAH

CHAIRMAN KAGA said...

MUHAHAHHAA

KOMEN AKU BOLEH LEPAHKE?

PARPU KATA DIA HANYA MENAPIS KOMEN MEREKA YG MENGHINA INSTITUSI DIRAJA. NI SATU PEMBOHONGAN. SAYA CABAR PARPU UNTUK MENJAWAB MENGAPA KOMEN CHAIRMAN KAGA TIDAK LEPAS?

SEJAK BILA AKU MENGHINA INSTITUSI DIRAJA?
AKU MENGHINA INSTITUSI PARPI YANG KUAT DENGAN PUTAR BELIT DAN SUKA MENGGUNAKAN MODAL PERKAUMAN. TETAPI KOMEN AKU SEMUA TAK LEPAS. NILAH PARPU CAKAP TAK SERUPA BIKIN, RAJA BELIT BELIT. BLOG DIA KATA DEMO TU ORANG BODOH YANG BUAT, BLOG LAIN KATA DIA NAK AMENO MENCONTOHI MICkey DAN MEMBALING KERUSI DAN MEJA.

seperti biasa komen ni aku tinggalkan di beberapa laman web pro Parpu. Selagi Parpu bertindak menapis komen aku, selagi itu peperangan Kaga menentang Parpu akan tetap diteruskan

HE HE HE HE

Nabau said...

SAPA KATA AKU TAK DATANG DEMO PRO ISA PADA 1/8/09 DI SOGO TEMPOHARI. AKU DATANGLAH!... AKU PAKAI SKIRT, CUMA KORANG YANG TAK PERASAN!...

mantra-indeeptots said...

Maya... memang sepatutnya ditapis komen2 dari mereka yang rendah akhlak spt SUKJ... saya setuju jika mereka2 ni dijauhkan dari berkawan...

Maya Khairy said...

Tak pe Kak Azee, biar mereka tunjukkan kebodohan, sebagai bukti bahawa penyokong Khairy ni rata-rata jenis akal tak panjang.