Thursday, August 6, 2009

Walaupun Khairy Sama Hitam Maya Lagi Sukakan T Mohan

Akhir-akhir ini Pemuda di bawah pimpinan Khairy Jamaluddin nampaknya sehaluan dengan PAKATAN Anwar Ibrahim. Adakah Khairy mempunyai agenda di sebalik selimut tebal Pak Anwar. Maaf ye Maya tak tuduh Khairy berkongsi satu selimut dengan Pak Janggut.

Maya heran di manakah barisan Pemuda apabila kepimpinan negara dikecam hebat oleh GMI. Maya juga pelik kenapa barisan Pemuda tidak bergabung suara menuntut Kerajaan Selangor membongkarkan segala perkara yang jijik berlaku sejak akhir-akhir ini.


Teringat Maya cerita Tamil lakonan Rajnikanth, sekali dia sepak ala Jackie Chan gerenti 10 orang tumbang. Itulah semangat dan kekuatan yang Maya inginkan dari barisan Pemuda Harapan. Tetapi semangat itu telah hilang apabila si Khairy mengetuai barisan.


Bagi Maya lebih baik ketua penyelaras MIC T Mohan, walaupun Khairy dan Mohan sama hitam, tetapi Mohan lebih berani memperjuangan hak dan keadilan. Sungguh terharu Maya dengan kesungguhan T Mohan, sanggup berdepan dengan tindakan undang-undang demi menyelamatkan Kampung Buah Pala. Eh...bunyi macam cerita Tamil pula.

Apa-apa pun T Mohan bagi Maya bagaikan Rajnikanth yang selalu Maya tonton dalam filem Tamil, gagah perkasa memperjuangkan hak sesama bangsa. Dengan Khairy la ni apa yang boleh diharap? Hanya asyik ke hulu hilir dengan 4 wheel drive.


Tapi kan di Manek Urai hari tu rajin la pulak turun si dia, maklumlah nak tumpang glamour. Bila majoriti berkurang si pencacai KJ sibuk pukul canang kata itu KJ punya tamparan. Bila Maya dengar memang gelak habis-habisan.

Itulah barisan Pemuda di bawah Khairy punya kepimpinan, hanya berani lihat sahaja karenah pembangkang, tetapi tidak berani berdepan. Agaknya Maya rasa Khairy dah makin hilang kejantanan kerana Khairy dok asyik pakai baju pompuan.


Maya punya ciri-ciri kewanitaan tetap tersimpan di hati dan sentiasa dibawa ke sana sini, masih suci dan bertambah subur lagi.

41 comments:

durian balikpulau said...

Maya ,

Komen maya sungguh menyentuh hati. Mannkan tidaknya sebab dah sememangnya Pemuda dibawah seliaan KJ dah jadi macam ayam daging. Gemuk sebab dienjet dgn ubat dan macam tu lah juga Pemuda2 yg bersekongkol dgn KJ. Tiada apa yg tinggal lagi pada Pemuda hari ini melainkan menunggu saat menanti rebah. Pilih ketua yg berstatus rasuah dan sudah tentu kepimpinannya pun berstatuskan rasuah.

eXception said...

Hu hu hu, dasat gak ek penjilat KJ ni, dah mcm ayam daging... Nasib baik ayam daging at least boleh jual kat pasar, kalo ayam tepi lorong tu cmne la gamaknyer...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

mn said...

MAYA SETAN BERSABDA..."Maya pula ciri-ciri kewanitaan tetap tersimpan di hati dan sentiasa dibawa ke sana sini, masih suci dan bertambah subur lagi"????

kah kah kah kah...kah kah ka kah...PUKIMU SUCI LAGU MANA...kah kah kah kah...PUKIMU SUBUR LAGU MANA...kah kah kah kah..kah kah

KJ HITAM HANDSOM...MOHAN HITAM PEKAT...kah kah kah kah..kah kah

MEMANG BETINA PELESIT MACAM MAYA NI...SUKA YANG PEKAT-PEKAT...ITU SEBAB PUKINYA SENTIASA SUBUR...kah kah kah kah..kah kah

Ashley Ahmed said...

Salam,

Hi Maya, sihat, dah makan, maya ambek course ape kat uni?

azlishukri said...

seharusnya KJ dan Pemuda UMNO Malaysia harus berani ke hadapan, sekarang ini Pemuda UMNO kelihatan lemah.

Cucu Tok Selampit said...

Wahai SUKJ,

Indah sungguh bahasmu. Memang sesuai sekali kedudukanmu bersama dengan tuanmu, Khairy Jamaluddin. Berapa yang kamu dapat setiap bulan untuk menjadi penjilat? Berapa pula yang tuanmu hadiahkan kepadamu untuk memberi komen setiap komentar yang tidak sebulu denganmu. Apa yang saya boleh kata, dengan duit, setiap orang boleh membeli kamu. Woof ... woof duduk!

Anon 00 said...

hahaha... kat sini rupa-rupanya SUKJ duk bertapa. Hang dah bakar abih dah hang punya blog ka SUKJ sampai hang duk menjalar kat blog orang lain?

Hangpa jangan ambik hati la ngan pegawai rendah tentera pencen nih... dia ni memang macam tu... almaklumlah, masa duk dalam pasukan dulu, dia asyik duk kena kiwi kasut adjutan dia... tu yang sampai ke hari ni meroyan tak tentu arah...

cuma kasihan kat anak dan bini serta mak dia ler... dia sibuk duk jaja barang mak dia, barang bini dia, barang anak perempuan dalm serata blog...

apa dah jadi kat hang SUKJ? Mana hang punya hujah berapi-api dulu tanpa perlu mencarut kemaluan mak kau?

PARPUKARI said...

SALAM MAYA, SALAM SAHABAT2 SEKALIAN, HAI ANON00, LASMA TAK NAMPAK, WAH NAMPAKNYA BILE CITE PASAL SI KITOL HITAM NI RAMAI BERMINTA, ALHAMDULILLAH MASIH ADA ORANG YANG SEDAR AKAN KEJAHATAN YANG DI BAWA OLEH ANAK OMAK INI!

MAYA, AWAK MEMANG HEBAT LA MAYA, AYAT AWAK NI CUKUP POWER LA MAYA! BETUL-BETUL MENYENTUH HATI, INSYA'ALLAH, MARI LAH KITA SAMA-SAMA SELAMATKAN PEMUDA UMNO DARI SI KITOL SANG PENGKHIANAT!

AMBAJ said...

Maya perasan dak yang DSAI tidak pernah kritik KJ? Setahu saya jarang sekali. Kita semua maklum yang DSAI adalah idola KJ.....pasti lebih dari itu. Mungkin saja ada rancangan antara mereka berdua di sebalik 'kelambu'. Saya rasa KJ di hantar oleh DSAI untuk merosakkan dan menghancurkan UMNO. Boleh jadi KJ di 'masukan' ke UMNO dengan misi tersebut. Apalah sangat ada pada anak Pak Lah tu. Kalau di bandingkan dengan 'kehensoman' KJ ( walaupun hitam dan mata kuyu), saya rasa KJ boleh dapat yang lebih2 segalanya. Tapi oleh sebab misi penting KJ untuk menghancurkan UMNO dan buka jalan pada idola dia, terpaksalah KJ korbankan diri untuk bermenantukan orang kuat UMNO ketika itu. Dan nampaklah dari saat itu UMNO sudah mula rosak. Semoga pandangan saya ini salah, tapi kalau betul, UMNO akan hancur oleh taktik kotor mereka berdua ini. KJ pun jarang ataupun tidak pernah kutuk DSAI, apalagi dalam kes liwat....dulu kini dan selamanya. DSAI juga terang2 mempermainkan bangsa dan agama, apa kata KJ?
Semoga KJ di siasat betul2. Kalau betul apa yang saya terasa ni, keluarkan dia dari UMNO. Kalau saya salah, berilah peluang pada dia....tapi harap PM dan TPM pukul dan rotan lah budak ini supaya dia boleh berubah dan mendewasa.

Jeffry said...

Nak gelak aku dengan baris-baris terakhir tulisan Maya: "Maya pula ciri-ciri kewanitaan tetap tersimpan di hati dan sentiasa dibawa ke sana sini, masih suci dan bertambah subur lagi".

Betui ka hang masih suci dan dara, buktikan!...

Anon 00 said...

kesian hang SUKJ...

tak sangka, meroyan hang sebab tak naik pangkat sampai tara ni sekali...

kesian kat mak hang... moga-moga hang diampunkan oleh mak hang, bini hang, anak perempuan hang yang tak lama lagi akan akil baligh... semoga Allah Taala melimpahkan hidayah dan kurnia kat hang...

parpu... aku sentiasa ada... cuma jadi pemerhati sajalah... aku seronok tengok SUKJ... cuma yalah, tak seronok sebab dulu dia tak mencarut, sejak KJ menang jadi KP ni, mulut dia dah jadi kemaluan dia plak...

AbnormalSuam said...

laaa, kat sini si SUKJ nih. Pueh la aku caghi hang punya blog. Hang bakaq perabih no. Rajin sungguh buat blog baghu, no? Tapi pasai apa tak pernah kekai?

Salam sejahtera ke atasmu, wahai SUKJ.

bakaudarah said...

salam..maya
ni lah masalahnye kalau terlampau fanatik ngan ketua...salah pun kata betul...si sukj tu faham ke erti kenyataan dan fitnah..
semua dah tahu kj pegang pemuda..semuanye macam ayam daging..lembab...pilih ketua kaki rasuah..hancur pemuda
walaupun si sukj tu kata p*** tu busuk ke hitam kalau dapat di jilat jugak...
so teruskan bongkar apa yg perlu untuk selamat pemuda/i

PARPUKARI said...

MUAHAHAHAHAAHA, GANG-GANG ANAK OMAK SUDAH MEROYAN TAHAP BABI DAH NI! BAGUS MAYA! SAYA TABIK USAHA ANDA INI!

MUAHAHAHAHAHAHAHA

PARPUKARI said...

FITNAH, MUAHAHAHAHAHAHA, KALAU FITNAH SAMAN LA....MUAHAHAHAHAHAHA

Singh Is Kinng said...

Hi Maya,

Kesian nengok si askar pencen ni fighting a lonely war kat sini, geng dia yang lain macam sasau, senapang, bro jinggo dan pejuang bangsa dah kecut telur.

Si askar pencen ni biasalah, dah pernah jadi askar, asyik nak berperang walaupun terpaksa meroyan sorang-sorang.

Pencen, tolong sopek sikit in English!!! ha ha ha

mn said...

SINGH SETAN BERSABDA..."Kesian nengok si askar pencen ni fighting a lonely war kat sini, geng dia yang lain macam sasau, senapang, bro jinggo dan pejuang bangsa dah kecut telur".

kah kah kah kah...kah kah kah...kah kah...INI BARU ANAK JANTAN...BLOGGER JANTAN...kah kah kah..kah kah kah..kah kah

BUKAN MACAM SINGH SETAN NI...BLOGGER BETINA...JANTAN HAVE SMALL COCK...kah kah kah kah kah

SINGH PUNYA BLOG...DARKER SIDE...kah kah kah kah...MEMANG SETAN SUKA DARK...kah kah kah kah...THATS Y THE DARKER SIDE...kah kah kah kah..kah kah kah

SINGH ADALAH PENYOKONG PELOPOR IDEA PPSMI YANG DICETUSKAN OLEH PUAKATUA AL SHEIKH KUBANG PASU...kah kah kah kah...kah kah

PPSMI..."PENGAJARAN PUKIMAK SETAN MENGARUT IN ENGLISH"...FINALLY KANTOI...kah kah kah kah..kah kah kah

POOORAHHHH SINGH....kah kah kah kah...kah kah kah...kah kah

Ashley Ahmed said...

Salam Tn Hj SUKJ.

Lama tak dengaq citer. Tn Hj, ini semua salah perwakilan yg tak mahu dgr suara akar umbi, semasa pencalonan D.Mukhriz dapat separuh, K.T dan KJ dah masing2 1/4, malah KT lbh dr KJ, alih2 KJ mng, sapa tak marah. Klu perwakilan dgr suara akar umbi perkara sebigini tidak jadi. Harap maklum.

mantra-indeeptots said...

Salam semua...

Saranan Mantra kepada semua;
INGAT KJ INGAT MAKI HAMUN SUKJ. Sinonim sungguh!! Mungkinkah SUKJ tu Khairy sebenarnya... ktia memang tau, KJ suka maki hamun orang yang sebenarnya... Jijik sungguh!!!

Maya
Pak Mertua yang bertanggungjawab haru birukan negara kita. Siapa yang lepaskan Anwar dari Sungai Buloh? Pak Mertua baca dah... untuk dia tidak mati dalam politik, KJ mesti hidup... untuk KJ hidup Anwar mesti hidup... boleh baca teori Tun Dol tu...

Kami semua dah tau lama, KJ cubalah nak sembunyi intimnya dia dengan Tony Pua dan Nik Nazmi... kita tunggulah pendedahan seterusnya nanti...

Tighten your seat belts everyone!!!

Anonymous said...

Assalamulaiakum,
Saya tidak kisah siapa sokong sesiapa, cuma tolong jaga adab bahasa. Setahu saya cuma Rasulullah bersabda. Tiada yang lain menggunakan istilah bersabda.

Harap jaga bahasa, jangan sampai hilang iman dan terkeluar dari agama.

Maaf saudara saudari kerana mencelah...

~ OnDaStreet

mn said...

ONDASTREET BERSABDA..."Saya tidak kisah siapa sokong sesiapa, cuma tolong jaga adab bahasa. Setahu saya cuma Rasulullah bersabda. Tiada yang lain menggunakan istilah bersabda".

kah kah kah kah kah..kah kah kah..BAHASA RASUL KAU ORANG NAK DEBAT...kah kah kah kah..kah kah

TAPI BILA PERINTAH RASUL...SURUHAN RASUL...KAU ORANG TAK IKUT...KAU ORANG PERMAIN...KAU ORANG KETEPIKAN...kah kah kah kah kah..kah kah

KAU ORANG LEBIH UTAMAKAN TITAH PERINTAH PUAKA MADEY...kah kah kah kah kah kah..kah kah...PERINTAH SETAN...kah kah kah kah kah..kah kah

Anonymous said...

Terima kasih SUKJ di atas peringatan kamu...

~OnDaStreet

Anonymous said...

SUKJ,
saya tidak berdebat.. cuma mengingatkan sahaja.. tetapi, tidak mengapalah.. terpulang kepada anda bagaimana nak terima mesej.

Terima kasih sekali lagi.

~ OnDaStreet

mn said...

MANTRA BERSABDA..."Kami semua dah tau lama, KJ cubalah nak sembunyi intimnya dia dengan Tony Pua dan Nik Nazmi... kita tunggulah pendedahan seterusnya nanti"

kah kah kah kah...kah kah kah kah...INTIM DGN PAK MENTUA PUN TAK BOLEH...INTIM DENGAN NAJIB PUN TAK BOLEH...INTIM DENGAN KETUA2 PEMUDA BAHAGIAN PUN TAK BOLEH...INTIM DENGAN KORPORAT PUN TAK BOLEH...kah kah kah kah...kah kah kah

HABIS DENGAN SIAPA KJ BOLEH INTIM???...kah kah kah kah kah...kah kah kah

NAJIB INTIM DENGAN NIK AZIZ BOLEH PULAK...kah kah kah kah..kah kah

MADEY INTIM DENGAN HALIM SAAD, VINCENT TAN, TING PEK KIM...BOLEH PULAK????

kah kah kah kah kah...kah kah kah kah...SEMUA YANG KJ BUAT....SEMUANYA SALAH DAN TAK BETUL...kah kah kah kah..kah kah kah

22 TAHUN JADI PM...SEMUANYA BETUL???...kah kah kah kah...ANAK2NYA PUN SEMUANYA BETUL...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

CHAIRMAN KAGA said...

HE HE HE HE
DAH KALAH TERKELUARLAH CERITE CERITE SEDIH. ISK ISK ISK
PERWAKILAN TAK UNDI AKU
ISK ISK ISK
BUKU TUAH SIAL MEMBAWA MENANTU TAK LAKU
ISK ISK ISK ISK
ANAS ATM TERGENDALA SEBENTAR
ISK ISK ISK
CERITE PILU DAN CERITE SEDIH
ISK ISK ISK
AKU TURUT INGIN MERAKAMKAN RASA SIMPATI KEPADA GOLONGAN KAO NI KERANA DAH KALAH
DAH SEDARLAH DUNIA ENGKAO SEMUA NI HANCUR

MANA SINGH, WA DENGAR UPAHAN SIKITOL LANYAK SINGH KAW KAW . DENGAR SINGH NI NAK TUNJUK TERRER DALAM SPEAKIN, TAPI TAK ERTI NAK TULIS.

ISK ISK ISK

Ashley Ahmed said...

Salam Tn Hj,

Jika suara akar umbi di dgr, KJ akan kalah bergaya, hormat lawan masih ada. Tp jika menang begini, hanya menimbulkan huru hara. Apa nk buat nasi dah jadi bubur, KJ harus berusaha. Harap Tn Hj jgn emosi lg.

PARPUKARI said...

MUAHAHAHAHAHAHAHA
MUAHAHAHAHAHAHAHA
MUAHAHAHAHAHAHAHA

INILAH MENTALITI BLOGGERS KJ, KESIAN NAK MURAH, DAPAT KUALITI MACAM NI JE LA!

HE HE HE

mn said...

HOUSE PK BERSABDA..."INILAH MENTALITI BLOGGERS KJ, KESIAN NAK MURAH, DAPAT KUALITI MACAM NI JE LA!"

kah kah kah kah...kah kah kah..kah kah kah...HOUSE PK NI ADALAH SAUDARA KEMBAR PARPUKARI SETAN...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

FINALLY KERABAT-KERABAT SETAN GOT NO IDEA TO TALKS HERE...kah kah kah kah...kah kah kah.

COMMON SETAN COMMON...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah kah...JANGAN JADI SETAN BAPOK...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

Dollah said...

PARPUKARI DAH TAK LEPAS KOMEN AKU DALAM BLOG DIA.
KAH!... KAH!... KAH!... PARPU TAKDAK TELOQ

NFH said...

Salam Maya,

Kesian, sebab nila setitik rosak susu sebelanga. Apalah nak jadi dengan Pemuda UMNO zaman ni. Lemah longlai..

Pada akak senang je. Kalau UMNO tak mahu nyahkan KJ, PRU13 adalah peluang yang nyata nak singkirkan dia.

Pada masa tu, orang Rembau jadi penentu. Tapi sanggupkah mereka memilih pembangkang? Hanya Allah yang tahu.

Mungkin tak perlu tunggu selama itu. SPRM boleh jadi penentu.

Dato Sri Najib bukan tak tau. Tapi kena juga menghormati pilihan 304 tu.

Hmm..susahnya nak layan perasuah. Macam nak layan gangster Ronnie Liu.

Maya Khairy said...

Salam semua, maaf ye Maya amek masa sikit nak reply. Maya sentiasa berkunjung kat komen box ni, cuma perlu amek masa yang lama untuk reply kepada semua.

Saudara Durian, bilalah masa nanti KJ akan menerima padah atas dia punya karenah? Maya menanti dengan sabar dan resah.

Saudara Exception, memang betul ayam daging, kat FB Maya dah buat posting pasal gambar depa ni.

Saudara Junah, Maya sentiasa sihat. Maya amek kursus Sains Kemanusiaan.

Saudara Azli, terima kasih kerana berkunjung. Maya amek peluang to say thanks, blog Azli banyak memberi Maya inspirasi.

Saudara Cucu, biarkan SUKJ dengan kebudakannya, nak buat macam mana. Nama je orang tua, tapi perangai kalahkan budak bawah umur.

Saudara Anon 00, agaknya SUJK ni jenis askar gila pangkat. Bila pangkat dia tidak dinaikkan, maka SUKJ pun meroyan.

Singh Is Kinng said...

Ha ha Kaga, happy sangat bila dapat tahu aku kena lanyak, apa2 lah Kaga, janji ngko bahagia. Tapi sehebat mana aku kena lanyak tak la rasa malu sampai kena delete blog.

Tapi ada sorang mamat bingai nama dia Wenger attack aku dulu silap fakta. The moment aku nak attack balik dia dah malu besar. So tak nak kasi malu, blogs dia delete habis.

Sorry Maya, salam dulu ye.

Maya Khairy said...

Saudara Ambaj, tima kasih ye, saudara telahpun memberi idea untuk posting Maya seterusnya. Tungguuu...jangan tak tunggu.

Saudara AbnormalSuam, biarkan SUKJ dengan komen murahan, paling tidak kita suma tahu betapa budak2 KJ jenis tak ada malu.

Saudara Bakaudarah, terima kasih atas sokongan kepada Maya. Kalau boleh hari-hari nak tulis tapi Maya ada banyak tanggung jawab lain. Jangan lah pula ingat Maya dah kawin!

Saudara Kari, kalau ada info untuk Maya bolehlah hantarkan thru FB inbox.

Saudara Junah ni Maya respect, berbicara cukup tata tertib.

Kak Azee, Anwar akan balik semula ke sana nanti, cuma Anwar sekarang tengah buat deal untuk beli masa yang lebih panjang.

Saudara Ondastreet, jangan dilayan orang tua ni, lagi dilayan lagilah meroyan.

Akak Faiza, harapnya hari itu akan menjelma, Khairy dibawa ke muka pengadilan oleh SPRM, dan UMNO akan dijulang kembali dengan penuh keyakinan.

Maya Khairy said...

Maya juga nak bagi tahu bahawa askar tua pencen SUKJ tidak dibenarkan lagi komen di sini kerana komen beliau langsung tidak membina.

Segala komen SUKJ yang lepas-lepas dalam komen box ni Maya akan delete.

CHAIRMAN KAGA said...

HE HE SINGH HE HE
KU TAK HAPI LAH, KU BUKAN PANDAI SANGHAT BI. NAK HENTAM WENGER BUKAN SENANG, DIA TU PANDAI NAK KOVER. TAPI JANGAN MALU, TRY SIKIT SIKIT, NANTI BOLEH KIRA OK.

Unknown said...

Maya... you ni memang takda kerja lain ke? Kalu free sangat mari hisap sini...

IPOH MALAY said...

aiyo.. khairy bikin drag show...

teman nak letak jawatan naib ketua pemuda cawangan... nak lobi masuk ajk cawangan sudah... tua sebelum usia pun takpe..

mn said...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah...kah kah kah kah kah...kah kah

KOMEN SUKJ TAK MEMBINA...?..kah kah kah kah kah...kah kah kah kah kah kah...kah kah

MANA SATU YANG BETUL NIH...kah kah kah kah kah kah...kah kah kah kah kah..kah kah

KOMEN SUKJ TAK MEMBINA...ATAU PUN...SETAN-SETAN KAT SINI DAH TAK TERDAYA...kah kah kah kah kah.. kah kah kah kah...kah kah kah kah kah..kah kah

AKHIRNYA SEMUA SETAN-SETAN KECUNDANG...kah kah kah kah kah kah...kah kah kah..kah kah

IPOH MALAY said...

apo yang ko merapek shetan???

eXception said...

Aku tgh tggu saat dan masanya KJ disoal-siasat oleh SPRM. Tetapi takde sorang pun sanggup buat laporan terhadap KJ. Maya, nko pakat-2 le dgn Parpu, King Singh serta blogger-2 yang mahu KJ disabitkan kesalahan rasuah, buat laporan di SPRM... Jika ada laporan tp SPRM x ambik tindakan, ada lah masalahnya tu...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Unknown said...

Uikkk SUKJ ni pok aji kerwww????
Pak aji cakap mcm ni biadap kerwww???
Tuiiiihhhhh... tahap anjing kurap jerww