Wednesday, July 29, 2009

Maya Berdoa Pada Yang Kuasa, Selamatkan UMNO Dan Juga Malaysia

Hati Maya bertambah pilu dan hiba walaupun tangisan Maya hari tu belum lagi reda. Sedih hati Maya bila melihat bagaimana segala penyokong KJ memberi komen di blog Maya. Mungkinkah juga jenis manusia hina yang sama menyokong Khairy di luar sana.

Jika itulah hakikatnya Maya menjadi semakin keluh resah. Apa tidaknya, mereka cukup taksub dengan KJ sehingga ada yang sanggup menyamakan KJ dengan Rasulullah SAW, masya Allah. Dan ada juga yang memberi pendapat bahawa Khairy ini bagaikan manusia yang tidak pernah dosa.

Maya mulakan dengan Akak Rosyatika yang memberi pendapat bahawa lagikan Rasulullah SAW difitnah, inikan pula manusia biasa. Kenyataan Akak ini hanyalah bersifat umum, tetapi dengan membanding Rasulullah SAW dengan Khairy Akak telah menjadi taksub dengan pegangan diri, bahawa tiada cacat cela dengan diri Khairy. Nasihat Maya pada Akak Rosyatika, baik jaga laki daripada sibuk pasal si Khairy.

Pesan Maya pada Akak baik jaga suami dari jaga Khairy

Blogger penyokong Khairy juga banyak meninggalkan komen-komen yang sama dan berbunyi seperti kata-kata hina. Tak silap Maya blogger yang membawa identiti Parang Sasau meninggalkan lebih 20 komen yang menghina dan mencaci blogger lain. Maya pasti perbuatan sebigini mempamerkan betapa cetek minda penyokong Khairy. Mungkin panas terasa bahang apabila Maya membongkarkan kebenaran.

Ada pula yang menyamar dengan identiti blogger lain dan Maya telahpun tertipu dengan permainan blogger sebegini. Maya telahpun mengenali Abang Jeff yang memberi komen berbentuk kata-kata semangat, tetapi Maya jadi amatlah terkejut apabila Abang Jeff yang nampak hampir sama kemudiannya keluarkan kata-kata yang tidak sedap didengar oleh telinga. Memang konpius Maya jadinya.

Abang Kari pun mengalami benda yang sama, ada blogger lain mencuri identitinya. Dan Maya boleh buat kesimpulan bahawa blogger yang mencuri identiti blogger lain merupakan penyokong Khairy Jamalludin. Atas dasar apa blogger penyokong Khairy Jamalludin menyamar sebagai blogger lain?

Persoalan Maya, adakah mereka ini tidak cukup glamour sehingga menggunakan identiti blogger yang telahpun ada nama? Dan kenapa pula blogger seperti ini hanya menyokong Khairy? Adakah mereka ini dibayar untuk membuat huru hara dalam alam virtual?

Maya kini semakin resah apabila melihat perangai penyokong KJ dalam dunia virtual. Kerana apa yang Maya khuatiri ialah KJ mempunyai jenis penyokong yang tahap pemikiran yang sama di luar sana. Melihat kepada cara mereka memberi pendapat, bukannya akal yang dipakai tetapi emosi yang tidak terkawal. Dan mereka ini hanyalah pandai membuat kacau.

Jika Khairy ditakdirkan mempunyai hayat politik lebih lama, Maya hanya mampu berdoa kepada Allah Yang Maha Esa, selamatkanlah UMNO dari KJ yang cukup bernafsu kepada kuasa. Selamatkanlah juga Malaysia dari penyokong KJ yang hanya pandai untuk melakukan huru-hara.

56 comments:

ROSHATIKA said...

T. kasih Maya a.k.a Parpu kerana membuatkan akak semakin glamor.

Akak sebenarnya malas nak komen dalam blog sampah macam ni tapi kerana maya a.k.a Parpu tak faham atau buat-buat tak faham terpaksalah akak terangkan sikit berkenaan `Rasulullah saw pun di hina dan difitnah.'

Bacalah betul-betul, akak gunakan ayat yang simple (budak sekolah rendahpun boleh faham sebenarnya).

Kenyataan itu bukan membuat perbandingan dengan Rasulullah saw sebenarnya. Jangan buat-buat tak faham kecuali dah terkena virus pembelit S1B1 Sivakumar.

T. kasih.

ROSHATIKA said...

Salam,

Kepada semua kawan-kawan, jangan layan blog sampah ni.

Lebih baik kita ke KJFC yang membincangkan perkara-perkara yang lebih ilmiah.

Jom join KJFC.
http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=134165467813&ref=ts

T. kasih

Jeffry said...

Tahniah parpukari kerana berjaya menghasilkan blog baru ini.
Berapa Muzriz bayar pada u tiap2 bulan???

PARPUKARI said...

WAHAI ROSHATIKA! SEBELUM NAK BUAT TUDUHAN MENGATAKAN SI MAYA TU SAYA, ELOK AKAK NI PI SEMBAHYANG TAUBAT LA DULU, MALU LA SAYA DENGAN PERANGAI AKA YANG TAK MATANG NI!

SAYA KALAU NAK BELASAH KJ, SAYA TAK PERLU BUAT BLOG LAIN, PAKAI BLOG SAYA JE SAYA BOLEH BANTAI DIA, TAPI SAYA TAK HAIRAN LA DENGAN PERANGAI PENYOKONG KJ NI..

KALAU KEPALA DAH TAK BETUL, APATAH LAGI EKOR BUKAN? SIAPA NAK GLAMER KAN U KAK OI?

LANTAK KORANG LA, ALLAH MAHA MENGETAHUI!

PARPUKARI said...

MUKHRIZ? KENAPA BEBUDAK KJ NI FOBIA DENGAN MUKHRIZ YA?

SIKIT-SIKIT MUKHRIZ? LAIN MACAM JE NI...KALAU NIAT DAH TAK BAIK...BISALAH..

HATI MAU BERSIH....KALAU TAK KJ LAH NATIJAHNYA!

ROSHATIKA said...

Macam tahu aje Parpu akak bagi komen kat sini. Parpu tolong Maya Monitor blog ni ke? hehe!

bakaudarah said...

tahniah maya....saya nie pengikut blog parpu...yg betul kita sokong yg macam ular tu tibai je....
dah heboh kj tu rasuah..dan cakap je lebih..buatnye tak. suruh je kak roshatika belek balik cara mamat kj tu naik....

Parang Sasau said...

HA HA HA HA HA HA HA HA....

PARPU SEPERTI LEMBU KENA CUCUK BESI PANAS!!!!

PARPU KALAU ADA TELOQ JOM DEBAT KAT http://wengerkhairy.blogspot.com/2009/07/maya-kari-parpu-kari-dan-singh-babi-tak.html

AKU TUNGGU.... JANGAN HARAP TELOQ JER LABOH TAPI ****** BERJUNTAI PENDEK HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Maya Khairy said...

Akak Rosha, cepatnya akak ke sini, akak monitor juga ke blog ni?

Kalau blog Maya ni blog sampah kenapa akak berkunjung dua tiga kali. Itu satu lagi sifat hina penyokong khairy, memandah rendah kepunyaan orang lain.

Maya tak berbelit, cuma menasihati carilah perbandingan manusia lain selain nabi untuk menceritakan perihal Khairy.

Abang Kari, Maya pun heran kenapa dia orang ni Maya ni Parpu Kari?

Abang Bakau, tima kasih kerana berkunjung ke blog Maya ni.

Parang Sasau said...

HA HA HA TEPOK DADA TANYA SELERA

DukeOfUMNO said...

Ish..ish....awat la hangpa ni masih lagi tebal dgn "denial sindrom"...aku ni malas nak ngungkit pasal KJ ni sebab aku malas nak gaduh pasal budak yg penuh dengan "kudis, panau & kurap"...tapi nampaknya aku perlu mencelikkan kembali geng2 KJ di ruangan komen Maya ni...sorry Maya yer..dan sorry juga pada geng KJ atau KJ sendiri jika tersinggung dengan komen aku ni...

Masih ingatkah lagi tentang seorang pemuda "biadap" yang bertanya bilakah Tun M akan meletak jawatan sebagai PM ketika Tun M melawat pelajar2 Malaysia di London satu ketika dahulu? Itulah KJ...

Masih ingatkah bagaimana "bermaharajalela"nya KJ ketika bapa mertuanya menjawat jawatan PM, sedangkan dia hanya pembantu khas PM saja..dia bertindak bagai menteri...habis di"borong"nya projek-projek kerajaan dan GLC...hinggakan projek sekecil penyelengaraan heli ke pelantar minyak pun di"sapu"nya? Bagaimana pula dgn "percent" yg diminta pada DPMM Melaka? bagaimana pula percaturannya menukar CEO Maybank dan Celcom International di coffee house hotel di Sunway dalam hanya 10-15 minit sahaja? Begitu berkuasakah dia? Tanya Sazali Ramli...itu pun jika dia nak ngaku la...tapi siapa nak ngaku "berak tengah jalan", kan? Bagaimana pula "hubungan baik"nya dgn Singapork yang selalu membuat provokasi terhadap M'sia? bagaimana pula dengan tindakannya yang menghantar passport Anvar Abraham Al-Juburi secara peribadi sedangkan semua tahu bahawa Anvar adalah pengkhianat negara nombor wahid. Tidak ada pegawai emigresenkah yang boleh ditugaskan untuk urusan sebegitu? Siap berpeluk lagi pulak tu! Ishhh...gay jugak ke? Hehhehe...

Bagaimanapula dengan sorakan "KJ rasuah! KJ rasuah!" sebaik saja dinobatkan sebagai ketua pemuda UMNO M'sia? Bagaimana dengan dakwaan G2 dan para perwakilan yg heboh memperkatakan tentang "strategi mewah"nya "membeli undi"? Bagaimana pula dengan "hinaannya" pada Tun M yang amat berjasa pada Malaysia selama lebih 2 dekad? Bagaimana pula dengan lembaga disiplin yang "mengesahkan" bahawa KJ bersalah dalam amalan "wang politik" ketika PAU yang lalu?

Pelbagai persoalan ini tidak akan timbul jika KJ tidak bertindak sedemikian caranya ketika menjadi menantu perdana menteri. Namun kini, dia hanya bergelar menantu "bekas" perdana menteri, pastinya dia akan mencari strategi baru untuk membolehkannya menjadi PM pada usia 40 tahun.

Agak sukar untuk membersihkan nama KJ dari persada politik UMNO mahupun nasional. Mungkin KJ harus melakukan sesuatu yg "drastik" untuk "membersihkan" dirinya. Saya secara peribadinya, "merayu memohon" kepada KJ untuk mempertimbangkan saranan saya untuk kebaikan UMNO dan dirinya. Saya menyarankan agar KJ meletak jawatan secara ikhlas sebagai KP demi menjaga imej dan nama baik UMNO. Dia sudah didapati bersalah oleh lembaga disiplin. Malulah jika orang yang bersalah dan "tidak bersih" menjadi ketua sekumpulan pejuang Melayu yang hebat. Tolonglah YB Khairi, jangan "kotor"kan UMNO dengan reputasi YB yang sudah "kotor". "Berehatlah" seketika dari politik. Basuhlah dirimu dengan asas agama Islam sebenar, sekurang-kurangnya sejuk hati rakyat melihatnya. Saya berkata begini kerana saya sayangkan UMNO dan YB Khairi juga. Saya percaya, ramai lagi rakan2 yang punya saranan mereka sendiri kepada YB Khairi. Saya tidak memaksa saranan saya ini dipenuhi, namun jika YB benar2 sayangkan UMNO dan tidak gilakan pangkat dan jawatan, inilah tindakan terbaik buat masa ini. Ikutlah jejak langkah "baba" YB...bijak dan sedar tentang kemahuan akar umbi UMNO...

Sekian. Maafkan saya sekali lagi.

PARPUKARI said...

ROSHATIKA, KENAPA BLOGGERS KJ SEMUA KURANG CERDIK YA? ADAKAH ITU SATU SOALAN YANG BIJAK? SAYA SETUJU DENGAN MAYA, KENAPA U CEPAT PULAK MASUK SINI YA? APA INI BLOG U YANG JAGA KE?

HE HE HE, GROW UP AND BE WISE! IT IS VERY SICKENING TO SEE LOW LIFE BLOGGERS OF KJ! LEBIH SUDU DARI KUAH!

Anonymous said...

si maya khairy, edisi terbaru dalam siri blog anti khairy. bermulalah dengan khairy chronicles ke anti khairy ke piggy singh dan sekarang blog pontianak haram sundal.

Aku dah muak dengan golongan macam ni. dah berkali kali dimalukan dikhalayak umum tetapi masih tidak mahu berdepan dengan realiti. masih menganggap masyarakat siber suka sangat nak baca cerita sampah keluaran produk gred III.

Disinilah kita lihat si pengecut pengecut anti Khairy kuat menjelma, kuat nak tunjuk terrer. Komen orang dia putar belitkan, memang kita sedar, yang kesemua ni penuntut ijazah sarjana putar belit, lulus dengan kepujiaan. Tetapi tetap kekurangan akal sewaktu nak berhujah dan penakut sewaktu keluar dari lubuk paya mereka.

Kalau komen kat blog aku, depa malu. kena pakai nama anonymous, takut kena belasah. takut hujah tahap budak hingusan depa tu dijawab dengan menyeluruh.

Kenapa takut berdepan dengan "The Truth?" Aku pelawa si anti KJ ni datang berdebat, depa keberatan. Maka terkeluarlah alasan demi alasan. Nilah anti KJ, golongan berpaksi alasan. Dulu sebelum pemilihan KP, depa dengan begitu angkuh mendakwa KJ akan kecundang. Lepah dia menang, ada ALASAN. Dulu sebelum pilihanraya Manek Urai, depa mendakwa KJ akan membawa padah pada UMNO, lepah BN hampir merampas kerusi tersebut dan rata rata telah memenangi saluran pemuda, depa keluarlah ALASAN.

Sampai bila puka ni nak berpegang pada ALASAN. Elok kao mendalami peribahasa Melayu, "hendak seribu daya tak hendak seribu dahlil."

Aku sudi berdebat dengan engkau. Anytime anywhwere. Jangan jadi mereka mereka yang badan macam gajah, tapi hati tahap tikus

Anonymous said...

Menjawab Duke of UMNO,
Masih ingatkah lagi tentang seorang pemuda "biadap" yang bertanya bilakah Tun M akan meletak jawatan sebagai PM ketika Tun M melawat pelajar2 Malaysia di London satu ketika dahulu? Itulah KJ

Kalau suka sangat dengan Tun, elok kao calonkan dia menjadi Presiden UMNO seumur hidup. Habih cerita.

Masih ingatkah bagaimana "bermaharajalela"nya KJ ketika bapa mertuanya menjawat jawatan PM, sedangkan dia hanya pembantu khas PM saja..dia bertindak bagai menteri...habis di"borong"nya projek-projek kerajaan dan GLC...hinggakan projek sekecil penyelengaraan heli ke pelantar minyak pun di"sapu"nya? Bagaimana pula dgn "percent" yg diminta pada DPMM Melaka? bagaimana pula percaturannya menukar CEO Maybank dan Celcom International di coffee house hotel di Sunway dalam hanya 10-15 minit sahaja? Begitu berkuasakah dia? Tanya Sazali Ramli...itu pun jika dia nak ngaku la...tapi siapa nak ngaku "berak tengah jalan", kan?

Eleh. Ni tuduh aje. Name the time and the place. Senang je kalao nak main tuduh tuduh. Orang kalau dia tuduh Lingam menjadi broker untuk menentukan siapa turun naik menjadi Hakim Besar ada pita rakaman video. Kao ada apa?

Bagaimana pula "hubungan baik"nya dgn Singapork yang selalu membuat provokasi terhadap M'sia? bagaimana pula dengan tindakannya yang menghantar passport Anvar Abraham Al-Juburi secara peribadi sedangkan semua tahu bahawa Anvar adalah pengkhianat negara nombor wahid. Tidak ada pegawai emigresenkah yang boleh ditugaskan untuk urusan sebegitu? Siap berpeluk lagi pulak tu! Ishhh...gay jugak ke? Hehhehe...

Kes Anwar dengan Singapore. Yang Perdana Mentehri melawat Singapura dan bersedia membina jambatan ketiga, ada komen ke? Nilah tahap pencacai jalanan, tidak tahu selok belok perhubungan diantara jiran. Asyik nak berperang. Aku tanya hang, jikalau kita bermusuh musuhan dengan negara jiran, apa faedahnya? Ni bukan bermaksud kita menjual kedaulatan negara, ni bermaksud kita tidak mencipta polemik yang mengalih tumpuan kita dari berdepan dengan pekara pekara yang lebih penting. Kalau sekadar memeluk Anwar dijadikan modal berpolitik, aku rasa hampir semua ahli MT UMNO dah memeluk DSAI ketika dia menjawat kerusi timbalan perdana mentehri. Ni mengaku Duke of UMNO. Tahap Pawn aku rasa dah lebih dah.

Malah aku nak komen lagi. Dipersilakan datang ke blog aku. You know the place, dont be a coward.

Detguaq said...

Eh eh, wenger lupa nak jawab kes Ketua Pemuda Setia Kat Wang pi bagi sendiri passpot kat Blader Anvar. Apa ni aci main langkau....

PARPUKARI said...

WENGER LU CAKAP APA PUN KJ NI MEMANG PERASUAH! BETUL ATAU TIDAK? JANGAN BIKIN WAYANG LA....

OH SPRM, COME ON DO YOUR JOB! EH EH, TAK LEH KE, NAPE? OH ADA SAKI BAKI LEGACY YANG MASIH TERTINGGAL YA...HE HE HE

WENGER IQ VERY LOW! KESIAN KJ, TAKDE BLOGGERS YANG HEBAT, ADA PUN SEMUA EMO....PASTU ACUL PULAK TU...MUAHAHAHAHAHA

OH, NO MATTER WAHT YOU DO I WILL BE STANDING HERE MAN! MUAHAHAHAHA

KJ IS PERASUAH! PENGKHIANAT BANGSA DAN NEGARA!

KJ NI MELAYU KE? TAK NAMPAK PUN SEMANGAT KEMELAYUAN DIA PUN?

APA KELAS NAK BERDEBAT DENGAN KAU WAHAI WENGEK, AKU RASA BABI YANG TERKENA H1N1 OUN TAK LALU NAK LAYAN PEJILAT BOLA MACAM KAU NI, KAU PUNYA PUTAR KELING PUN KALAH BEB!

PERGHHH, KASI JILAT KAW KAW PUNYA SAMA KJ WENGEK, BIAR SAMPAI DIA INZAL! MUAHAHAHAHAHAHA!

PARPUKARI said...

HELLO WENGEK, NAK MASUK BLOG NAJIS LU, GELI SIOT! LU SAPA BRADER? LU MAU CAKAP BOLEH MASUK BLOG KAWAN2 KITA NI HA, BEBAS TAK BERTAPIS PUN, KAT BLOG LU SEMUA MESEJ GUA LU TEBAS, ALAH BUKAN AKU TAK BIASA MASUK PUN, SORY MAYA ABG KARI TERLEBIH KATA, BUKAN APA, NI SEKOR LALAT JELMAAN PKR YANG BERNAMA WENGEK SI PEMBUNUH DIRI! MUAHAHAHAHAHA

IT IS IN THE BLOOD RITE?

PARPUKARI said...

KJ SUDAH MELACURKAN SEMUA SYARIKAT KEPADA SINGAPURA KAN MAYA? CUBA MAYA CITE SIKIT, KAMI NAK TAU NI. SAYA TAKDE FAKTA JADI SAYA HARAP SANGAT MAYA BINGKARKAN SEGALANYA!@

BUKAN APA MAYA, ABG KARI DAH MENYAMPAH DENGAN ANJING KURAP YANG KUAT MAKAN RASUAH LA, KITA KENA BERSIHKAN UMNO DAN KENA BERSIHKAN DARI DALAM, NO POINT HANTAM PEMBANGKANG TAPI RUMAH SENDIRI PENUH DENGAN PENYAMUN!

BETUL TAK MAYA?

PARPUKARI said...

DETUAG, BETUL, SAYA MASIH NAK TAU SAMPAI HARI INI, KENAPA DIA HANTAR PASSPORT TU SEORANG DIRI TANPA DRIVER DAN BODYGUARD? DIA JUMPA ANWAR PERSONALLY, ANWAR TAK PERNAH ATTACK KJ!

HMMMM, BANYAK PERSOALAN YANG TIMBUL!

Jeffry said...

Si Maya nie kalau kena jilat sekali pasti mengedik

bakaudarah said...

salam..maya
saya nie ahli umno jugak..tp tak lah fanatik sangat kepada si perasuah tu.
kalau boleh maya korek pasal si kj tu. kat perhimpunan umno dulu pun kj kena boo..kaki rasuah.. tu pasal lah kena tendang dari jadi ahli menteri.
nak jaga pemuda pun hampeh....teruskan usaha bongkar yg tak betul dlm umno....kerana kita sayangkan umno

mantra-indeeptots said...

Salam...

Meriah juga blog ni.. walau dikata sampah tapi masih berkunjung. Syabas maya!! Berkesan juga blog kamu buat mereka pedih hati...

Wenger Khairy dah meracau jauh... Akak tenguk semua tempat dia pergi tapi blog dia tak siapa yang nak komen melainkan parang sasau...

Dedahkan kebenaran Maya... comment tak membina tu, biarkan. Tulis dan terus tulis... ramai lagi yang tak tau kisah HITAM KJ tu...

eXception said...

Wenger J Khairy, jgn asyik menjilat jubur Khairy sampai buta mata kerana muka berlumuran tahi Khairy

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

eXception said...

Wengek tu sbnrnya penakut. Mcm taik perangai, kalo ajak berdebat agaknya lari mcm Husam. Wengek akan beri seribu dua mcm alasan, nenek nak kawin, kucing kat rumah nak terberanak, ayam dalam reban bertelur.... At least ayam tu ada gak telur walaupun dia binatang, tapi Wengek ni takde telur, walapun rupa macam org, sebab komen Parpukari pun dia cantas. Blah la Wengek... Lu setakat berani lempar batu sembunyi tangan je. Tapi tak telus.

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Anonymous said...

Komen Parpu tidak pernah ditapis. Itu satu fitnah, saya hanya bertindak memadam posting posting yang terdahulu kerana muak dengan sifat orang yang kononnya menyokong UMNO yang suka berperang sesama diri. Tetapi kalau kita sanggup mengenepikan segala persengkataan, saya rasa ianya semestinya berbaloi.

DukeOfUMNO said...

Senang kata...sapa yg sokong KJ macam si "wengek" ni...memang dah tak buleh nak buat apa dah...lantak dia la...sememangnya dia hanya dikurniakan otak, namun akalnya tiada...sama seperti..? paham2 sendiri la...biaq pi la kat dia...lagi dilayan lagi meroyan...hehhehhehe....we know the truth...and we will stand against KJ unless he repents himself! Step down or u are going to be "gedebusshhhhhh..."..hehhehhe...

PARPUKARI said...

JANGAN NAK TIPU LA WENGEK, KAU MEMANG TAKDE TELOR MACAM KAU PUNYA BOS SI KJ GAK!

TAK PERNAH DELETE KONON, KAU CUBA HACK BLOG AKU TU APAHAL BRADER? BIASALAH KJ DAN ANWAR SAMA JE LEPAS BUAT NGAKU TAK BERSALAH!

WENGEK BILA KAU DAN KJ NAK JOIN PKR NI? BOLEH TAK SESIAPA TOLONG AMBILKAN BORANG UNTUK KEDUA PARIA NI PLEASE!

Parang Sasau said...

DENGAR CERITA KERETA KAU MERCEDES MATA BELALANG TUNED BY AMG DALAM KURUNGAN KERETA KANCIL MILIK KAU PARPUKARI PECAH CERMIN KENA BALING ORANG !!! BETUL KE?

KALAU BETUL AKU TUMPANG GELAK JER
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AH HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AH HA HA HA HA

KEDENGARAN BUNYI PARPU GELAK PULA
huahuahua



SATU LAGI ! AKU DENAGR CERI KAU NI PARPU MEMANG BERDARH PARIAKAN
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
KALAU BETUL AKU TUMPANG GELAK JER
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AH HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AH HA HA HA HA

KEDENGARAN BUNYI PARPU GELAK PULA
huahuahua

Parang Sasau said...

DUKEOFOCK CAKAP BAYAK TAKYAH LA! JOM LA DEBAT KAT BLOG WENGER! KITA TENGOK SAPA ADA TELOQ SAPA TAK ADA TELOQ! KALAU SETAKAT NAK TUNJUK MACHO KAK MANTRA DAHI BERKERUT TU DUK BAWAH KETIAK PONTIANAK KARI SUNDAL NI AJALAH KORANG!

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
KALAU BETUL AKU TUMPANG GELAK JER
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AH HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AH HA HA HA HA

KEDENGARAN BUNYI PARPU GELAK PULA
huahuahua

Parang Sasau said...

eXception - Bukan Sekadar Blog PECIAS TAHI MALAHAN IA BOLEH DIIBARATKAN SEPERTI LUBANG TAHI!!!!
SILA TUNGGANG ANY WHERE, ANY TIME, WHAT EVA!!!

AKU DAH TAK BOLEH NAK GELAK LAGI!!! SAKIT PERUT DAH MASUK BLOG RAJA BERUK TAHAP WORLD NI!!!!

Parang Sasau said...

MANTRA DAHI BERKERUT LAIN KALI JANGAN CURI-CURI PANDANG TAKUT NANTI KENA PENYAKIT MATA KETUMBA! DALAM KURUNGAN KELOPAK MATA BAHAGIAN ATAS BENGKAK DAN MENANAH KERANA SUKA INTAI ORANG MASUK TANDAS!

SAMBUNG GELAK BALIK
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
KALAU BETUL AKU TUMPANG GELAK JER
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AH HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AH HA HA HA HA

KEDENGARAN BUNYI PARPU GELAK PULA
huahuahua

Anonymous said...

Ok parpu kao suka main tuduh. Bila aku hack blog engkau? Jawab jangan tak jawab. Tunjukkan bukti, aku sumpah aku tak pernah cuba hack blog engkau.

Buat apa, kao yang fikir engkau ni sungguh hebat. Begitu gah mempromosikan Facebook Anti Khairy, sedangkan ramai yang menjadi ahli kumpulan tersebut amat benci kepada UMNO. Kamu ni mempromosikan siapa, perjuangan UMNO ke Parpu Kari Raja segala Bloggers?

Maya Khairy said...

Mintak maaf banyak abang2 dan akak2 suma, lambat respon to you all. Maya kena submit projek pagi ni, tu pun siap lambat sikit, tengah hari baru hantar.

Satu lagi kepada yang hantar msg thru FB yang kata Maya ni miang apabila berbahasakan abang, Maya tak nak panggil abang anymore, dan tima kasih jika nasihat itu disampaikan seikhlas-ikhlasnya.

Saudara Duke, sebelum Maya menulis Maya selalu membaca blog saudara Azli Shukri. Maya setuju dengan pendapat beliau bahawa jikalah benar KJ tidak bersalah, UMNO tetap akan bermasalah kerana KJ sudah menjadi bahan fitnah.

Saudara Kari, Kak Rosya tu agaknya terlalu taksub dengan Khairy sehingga apabila nak dibandingkan dengan nabi. Bunyi macam lagu P Ramlee.

Saudara Wenger, tulisan saudara dalam Benci Khairy kat FB dah Maya Baca. Apa yang Maya boleh katakan ialah....Maya tergelak sakan. Apa yang awak tulis pasal KJ susah nak diterima di alam nyata, dan langsung tak boleh diterima di alam Maya.

Salam Saudara Bakau, itulah sebabnya depa ni tak nak kaji apa yang telah berlaku pada UMNO dan bagaimana KJ boleh berada di kedudukannya. Dan dengan sebab itu juga Maya menulis untuk meluahkan apa yang terpendam.

Akak Azee, terima kasih sebab akak juga join sama bagi meriah blog Maya.

Abang Exception, lama Maya nunggu. Nasihat saudara hari tu Maya cuba nak buat, tapi tak reti lagi. Buat masa ni Maya belajar ngan kekawan kat kolej. Ha ha nanti kalau nengok blog Maya dah berubah, boleh kata Abang exception punya contribution.

Saudara Duke, sekali lagi semangat saudara amatlah Maya puji, sama-sama kita nanti mendedahkan kebenaran hakiki.

Maya Khairy said...

Satu lagi, abang2 dan akak2 suma, gunalah bahasa yang elok untuk berbicara di blog Maya walaupun penyokong KJ ni tunjukkan kurang ajar mereka.

Dengan depa ni Maya dah tak boleh buat apa-apa, memang dari jenis tak reti berbudi bahasa, agaknya mak bapak dia orang ni suma kot-kot dari jenis tak reti bahasa, ha ha ha ha.

PARPUKARI said...

WAHAI POKEMON PUNYA ANAK LUAR NIKAH YANG MENYOKONG KETURUNAN BUNUH DIRI!

KAU INAGT AKU TAK TAU KERJA SAPA TU, KAU TUNGGU JE LA...HE HE HE

LU INGAT GUA TAKUT? LAGI GUA AKAN BONGKARKAN PASAL SI KELING BENAMA KJ TU! YA BOS LU MEMANG KELIN, DIA MANA ADA SEMANGAT MELAYU!

SEKARANG LU DENGAR GUA GELAK PULAK!

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

KORANG MERAYU RAYU KAT AKU YA SURUH JANGAN KUTUK KJ TAPI KORANG BOLEH CAKAP APA SAJA YA...FUCK YOU ALL!

PARPUKARI said...

GUA PAKAI KERETA MURAH SYUKUR SEBAB GUA BELI SENDIRI, AT LEAST AKU TAK MAKAN DUIT HARAM DENGAN MENGGADAIKAN NEGARA KEPADA SINGAPORE MACAM TUAN LU BUAT TU!

LU ORG ANJING YANG DIBAYAR PUNYA, MEMANG LA LU ORG SANGGUP MAKAN TAIK SI MAT KELING TU! NO MONEY NO FRIEND!

MUAHAHAHAHAHAHAHAHA

MAKAN LA DUIT HARAM, AKU NAK TENGOK BERAPA LAMA BOLEH TAHAN! SETIAP YANG BERMULA DENGAN TAK BAIK AKHIRNYA PUN TAK BAIK!

GUA TAK LEH LUPA MALAM KEMENANGAN TU! KJ RASUAH! KJ RASUAH! KJ RASUAH!

SELAGI ADA DIA DALAM UMNO SELAGI ITULAH UMNO HANCUSS!

Anonymous said...

Inilah penyokong UMNO yang sanggup berperang sesama satu sama lain. Kalau Maya sanggup berkawan dengan mereka mereka yang benci pada UMNO dan orang Melayu, itu hak Maya. Saya tak mahu bercakap secara panjang lebar.

Yang Parpu Kari tu nak mencarut, kita dah biasalah. Kalau engkau nak memfitnah orang, nak menuduh orang cuba hack blog engkau tanpa ada sebarang bukti, tu terpulang padamu. Biar mereka mereka yang membaca komen Parpukari menilai siapa yang kuat membangkitkan polemik dan suka sangat UMNO berperang sesama penyokong. Bagi saya, saya tak akan layan balik komen keji Parpu. Tetapi, Parpu harus sedar, kalau Parpu tetap menjadi orang yang dah terkenal dengan perangai yang terkutuk dan bahasa kesat, Parpu mengaibkan nama pemimpin lain yang dikaitkan dengan Parpu.

Kerana itu saya memilih bahasa saya dengan berhati hati. Komen yang membidas penyokong KJ tu tak tepat. Lihatlah siapa yang kuat maki orang?

Kalau si Maya ni sekadar berblog untuk menjatuhkan nama baik orang, memutar belit kenyataan orang, berkawan dengan ajen anti Melayu, Maya boleh teruskan. Tetapi, Maya tak special langsung - politik cantas mencatas kuat di UMNO. Kita sedar, malah dah sinonim dengan UMNO.

Sebaliknya, saya berpendapat, seperti yang dibuktikan di peti undi Manek Urai, jikalau UMNO sanggup bersatu padu menentang musuh politik, tiada apa apa yang tak mustahil. Golongan belia dah kembali menyokong UMNO. Jangan kita menjadi penyokong yang bertindak mem'boo pemain kita ketika pasukan UMNO berjaya menjaringkan gol penyamaaan.

Renungilah....

Parang Sasau said...

PARPU CUBA KAU RENUNG KEMBALI APA YANG TELAH TERJADI PADA DIRI KAU SEJAK AKHIR-AKHIR INI... AKU BERHARAP KAU SEDAR DENGAN APA YANG ENGKAU LAKUKANKAN

POKOK TAKKAN BERGOYANG KALAU TIDAK ANGIN YANG MENIUPNYA!!!

SELAMAT MALAM MAYA, ABANG BAKAU NAK PERGI AMBIK ANGIN KAT LUAR, SAMBIL MENGHIRUP AGIN BAYU MALAM YANG INDAH INI. INGAN PESANAN WENGER

WASSALAM....

PARPUKARI said...

Part 1 of Wenger double face bastard commit suicide punya fan!

Consider the following paragraph :-

“Teoh Beng Hock is dead. Let not his death be forgotten and for nothing. The reason why Teoh died is because of the massive scale of corruption by the DAP since they took over the running of the Selangor state government in March 2008.

For the first time we have documents evidence, names, cheque nos, vouchers and projects which the MACC, the Police, the Royal Commission of Inquiry, the Magistrate Court Inquest, the NGOs, the DAP itself and any member of the public can verify themselves.”

http://t4tbh.blogspot.com/2009/07/daps-corruption-modus-operandi-in.html

This is from Issue #1 of the Governments Yet Another Public Relations Disaster Project spearheaded by the you-know-who-factions. I will go on record as saying the way how the Govt is handling this issue will blow up in its face, as they have been ill advised.

Now consider the latest paragprah

“We continuing with how Ronnie Liu steal the rakyat money from Selangor govt and put it into private acount for DAP benefits.

The election was March 08. From July 08 the Pakatan govt already in charge of the Selangor govt fully. So from July 08 Ronnie Liu start giving many of the contracts to his cronies. The money come back to DAP.

DAP steal money from the rakyat but never share with Pas and PKR. So DAP get all the money but Pas and PKR carry all the risk also, because if this corruption exposed in the public, PKR and Pas will suffer also.”

from
http://t4tbh.blogspot.com/2009/07/9990-ronnie-lius-feng-shui-number.html

As usual the questions from Wenger Khairy

* The first paragraph was written by a person who writes regularly, I am guessing ex-NST journo. Read it again - its quite clear. Now why on earth did the writer deliberately make all those grammatical mistakes such as “steal” instead of “steals”, “never share with” instead of “never shares it with” in the latest post? These are deliberate and designed to supposedly reosonate with the average dingbat reader. That was an elementary mistake which reveals to me a lot about this person’s motivation. He is a liar and a deceiver. This is imprinted in his psychology - heck, he probably would have cheated on his wife and is the slime bucket that gravitates to the you-know-who-factions.

* Malaysia has been independent for 50 years. Lima puluh tahun. When on earth in our living memory did a ghostwritten blog posting suddenly find front page coverage in all newspapers, on all TV stations and perhaps on the radio. This tells me that the individual knows the Media fraternity inside out and how it works.

PARPUKARI said...

Part 2 of wengek wasted sperm of commit suicide comitte!

Lastly, consider the following paragraphs, and tell me whether you see a similarity in writing style. My German contacts from Max Plank would be giving me the anwer this week, of course they have the benefit of a very advanced cognitive psychology and textual analysis tool.

“The UMNO Youth Race is usually impertinent to regular Malaysians, particularly non-UMNO members. This is presumably the first time in Malaysian and UMNO history where the race for the UMNO Youth Chief position is given more prominence than other higher positions. Many do realize the consequence of this contest to the nation; peculiarly to the future influence of Khairy Jamaluddin. Candidates running for the UMNO Youth Chief post are usually not required to display any outstanding contribution to the party and nation; they represent the future – potential and a clear vision is fundamentally more important. Mukhriz Mahathir criticism of Abdullah’s policies and ineffectiveness signifies his clear vision and what he is struggling for; Khairy Jamaluddin silence on the current on goings can be seen as an admission to his undue influence and him taking responsibility for the catastrophes that has occurred.

Khairy Jamaluddin preference for his ‘setiakawan’ slogan clearly exemplifies the fact that he is out of touch with reality. His slogan breeds a sense of irony within many observers – he has knowingly and deliberately destroyed many careers and personalities for his own selfish agenda; he is not a friend someone would want to have. Rather than having a more reconciliatory slogan which subtly clarifies and apologizes for his mistakes, he chooses one that conveys an inconvenient tone of indifference. He publicly speaks of being a candidate that would be able to identify with Malaysians in general - in reality; he would be the perfect candidate to shift Barisan Nasional supporters to the opposition and beyond. His slogan and manifesto speaks of complacency, how much he believes in his invisibility, and his faith in money politics within UMNO. His victory will be a sign of all that is wrong with UMNO and Malaysia”

Now read T4TBH first entry again

Teoh Beng Hock, the political aide to Selangor State Assemblymen for Seri Kembangan Ean Yong Hian Wah died on July 16th, 2009 after undergoing an 8 hour interrogation by the Malaysian Anti-Corruption Commission that supposedly ended at 3:45 am.

This blog is established in his rememberance. A young man with ideals, belief, and values caught in a web of political deceipt. The blog is also set-up to cleanse his name. May he be remembered for the right reasons.

Till today, his death remains a mystery. Why did he stayed back to sleepover at the MACC after the claimed interrogation ended? He is supposed to register his marriage with his fiance that day.

Many questions remains as police are investigating his death. There is no record of Beng Hock leaving the premise. MACC should be held responsibile for his death. They should be thoroughly investigated.

Teoh was forced into some unscrupulous dealings. He did not like what he was doing. To protect himself, Teoh made copies of false documents, fictitous public work, and dummy companies. He copied information from his notebook and the office computers into a hard disk and left it with someone. Inside are stack of information detailing the corruption by the DAP in Selangor.

Teoh Beng Hock shall not die in vain. The truth will be revealed.

You bet that asshole - The Truth will be revealed. And it will be from I, Wenger Khairy.

Copy-paste from: Wenger Khairy

PARPUKARI said...

Makanya saudara wenger, beritahulah kepada dunia semua, jenis manusia apa kamu ini? Kamu menjilat KJ dan dalam masa yang sama kamu membenci PM kita!

Dari tulisan mu itu aku sudah tahu kamu mahu menuduh orang yang tidak bersalah, siapakah T4TBH ni sebenarnya wenger? Mungkinkah kau? Sebab macamana kau boleh tahu dengan begitu banyak detail?

Sememangnya anjing2 kurap KJ ni telah dilatih untuk menjilat KJ dan mengutuk org lain, kira senang cerita, dia je la yang betul!

Kau siap cerita pasal grammar lagi, aku suspek blog ni kau yang punya, sebab jenis korang ni memang satu org jaga berbelas-belas blog, aku cakap ni ada bukti!

Kalau PARPUKARI buat fitnah sudah lama pembangkang saman PK! tetapi jenis aku ni di didik oleh ibu bapa aku supaya tidak menipu dan merompak harta negara!

Aku berblog sebab nak mempertahankan agama, bangsa dan tanahair! Cuba kau tanya si ketua kau yang bukan melayu tu, adakah dia sayangkan negara ini?

Di mana semangat melayunya? AKU BOLEH CITE PANJANG LAGI LA, TAPI TO CUT THE LONG STORY SHORT!

wenger ini adalah blogger PADEDOH DULU, PASTU JADI WAZIBOY DAN SEKARANG PENJILAT TEGAR, WENGER J KHAIRY!

DIA NI ANTI PM KITA SEKARANG! AKU ADA SIMPAN ARTIKEL LAMA-LAMA DIA SEMUA! TIBA MASA NANTI AKU KELUARKAN! DIA PERNAH MENUDUH PM KITA NI MACAM2

SEKARANG DIA NAK BERLAKON JADI ORG UMNO YG BAIK...MUAHAHAHAHAHAHA

KAU NAK TIPU SAPA WAHAI ANWAR IN THE MAKING OI???

KAU NAK AKU CERITA LAGI? AKU BUKAN CAKAP KOSONG TAU! HE HE HE

SASAU, KAU INGAT KAU BOLEH TAKUTKAN AKU, KAU NAMPAK AKU TAKUT KE? MUAHAHAHAHAHAHAAHA

JADI DENGAN PENGAKUAN KAU NI SASAU MAKA AKU TAHU KAMU DAN KETUA KAMU LAH YANG MEBUATNYA YA? AKU DAH PRINT DAN AKU AKAN BUAT APA YANG PATUT PASAL UGUTAN KAMU NI! TQ SASAU

YOU MADE MY JOB EASY!

PARPUKARI said...

LAGI SATU SEBELUM AKU TERLUPA, KORANG SI PENJILAT KJ YANG SUKA COMMIT SUICIDE NI SUKA KALAU DUN PERAK DIBUABAR BUKAN?

JAWAB WENGER, AKU NAK TAU, SEBAB AKU ADA SIMPAN ARTIKEL KAU CITE PASAL ISU INI, KAU MEMANG NAK DUN PERAK DIBUBAR KAN?

AKU TAU APA SEBABNYA, TIBA MASA NANTI AKU AKAN CERITAKAN PADA SEMUA KENAPA WENGER NAK MACAM TU!

AKU HANYA BLOGGER BIASA! KAU MENJUAL, AKU TERPAKSA MEMBELI!

Anonymous said...

Terlebih dahulu saya nak ucapkan terima kasih kerana menjadi pengikut Padedoh, Waziboy dan Wenger Khairy yang sebegitu kuat sehingga menyimpan artikel aritkel lama ku ni.

Saya minta jasa baik Parpu untuk menyiarkan artikel dibawah ni. Sebenarnya saya rasa amat sedih kerana dah 'delete' nukilan Wenger yang memang berkualiti

Aritikel tersebut
(i) Pantun Berani Berubah - Padedoh (Deco '08)
(ii) Short Bank of America - Padedoh (Dec '08)
(iii) KJ will win KP Race - Padedoh
(Jan '09)
(iv) Battle of Kuala Trengganu - Padedoh (Jan '09)
(v) KJ - Dia Pilihan Saya (Waziboy Mac '09)
(vi) Tribute to Laksa (Waziboy Apr 'O9)
(vii) Kerana Dr M Saya tetap Pangkah PAS (Rembau Times Apr '09)
(viii) Tolong Jangan Biadap Kami Nak UMNO Menang (Rembau Times May 09)
(ix) Short Boeing (Rembau Times June 09')

Terima Kasih Parpu Kari, tak sangka kao pengikut tegar Wenger Khairy.

Singh Is Kinng said...

Hi Maya,

Ha ha Wenger is here, why don't you republish the article that accused me being Azalina's trooper, it shows how wrong you were.

You were perfectly wrong before, and you can be really wrong now. In conclusion, Wenger memang tak nak pakai.

ps: please advise this parang sasau buat malu pro KJ je, tu pun kalau you consider parang is among the elitist bloggerS, WAAAAA KA KA KA!

PARPUKARI said...

This is the mentality of Kj's cyber gay trooper's la...MUAHAHAHAHAA

WENGER KAU KUTUK NAJIB KAW2 KAN, KAU MASIH MENGUTUK NAJIB LAGI HINGGA KINI, KAU DELETE SEMUA SEBAB KAU MANUSIA HIPOKRIT SAMA MACAMTUAN KAU YANG BERKETURUNAN KELING TU!

MUAHAHAHAHAHA, SINGH SAHAB, KALAU DAH TUAN DIA PARIA, ANAK BUAH DIA LAGI LA PARIA!

KAKI RASUH MASIH TAK SEDAR DIRI, SINGH SAHAB THIS WASTED SPERM OF COMMIT SUICIDE CLUB IS AN ASSHOLE!

Dia ingat semua cakap dia tu berisi, the more he talk the more damge it does to that fella's image, elok la PAK MENTUA AL FILP WAL FLOPPY, MENANTU AL RASUAH WAL SINGAPORI...MUAHAHAHAHAHAHAHA

Parang Sasau said...

ALHAMDULLILAH!!!

AKU DAPAT PAHALA KORANG DAPAT DOSA.
AMIN..

Unknown said...

Salam Perjuangan!

Salam hurmat kepada semua bloggers pro umno… Pertama sekali saya ingin menasihati kepada rakan-rakan bloggers supaya hentikan peperangan yang tidak membawa apa-apa kebaikan didalam blog ini, malahan ianya hanya membawa kepada perpecahan yang amat merugikan.

Kepada Parpukari, Wenger J Khairy, Parang sasau dan rakan-rakan seperjuangan yang lain henti persengketaan ini dengan segera!!!

Parpukari aku percaya blog ini bukan milik kau dan aku juga percaya ada pihak ketiga yang sedang melaga-lagakan kita!!! Aku ulangi sekali lagi, ini semua angkara pihak ketiga!!! Tak kiralah didalam parti Barisan Nasional atau pun dari parti pembangkang!!!

Menyedari kepada dua team yang mempunyai angkatan yang tidak kurang hebatnya, mereka mengambil kesempatan untuk kepentingan pihak mereka, mereka juga percaya dengan perbalahan diantara kedua-dua team ini akan mencemarkan lagi nama baik kedua-dua pemimpin yang saling kita hurmati!!!

Parpukari, Wenger J Khairy dan Parangsasau ketauilah mereka sedang tersenyum dengan riang apabila melihat gelagat kita yang berkelakuan tak ubah seperti anjing dan kucing!

Berkenaan cermin kereta Parpukari yang pecah tempohari, aku berani bersumpah bahawa diri aku sendiri atau aku sendiri tidak pernah mengarahkan rakan-rakan aku untuk memecahkan cermin kereta kau!

Justeru itu aku mahu kau tunggu hasil dari sisatan pihak polis sebelum membuat pertuduh tanpa bukti!!!

Aku juga menafikan Tentang penyamaran didalam blog ini, ianya bukan dari pihak kami!!! Sekali lagi aku ulangi ADA PIHAK KETIGA sedang memecah belahkan sesama kita.

Bagi pihak blogger setiakawan aku memohon kemaafan sekiranya ada diantara kami mengeluarkan kata-kata kasar tanpa disedari atau menyinggung perasaan mana-mana pihak terutamanya kepada blogger pro UMNO dan juga kepada diri Parpukari sendiri.

Parpukari aku juga berharap kita akan dapat berkejasama satu hari nanti, menentang musuh dalam selimut tak kira dari dalam atau luar parti! Aku tahu kau berjiwa lembut dan boleh menerima teguran dari sahabat perjuangan kau! Dan aku juga tidak pernah menyimpan dendam kepada sesiapa pun…

Salam perjuangan

BJ

Unknown said...

Terima Kasih juga kepada rakan-rakan satu malaysia yg sering menghubungi saya untuk meleraikan persengketaan ini.

Sekarang terpulanglah kepada tuan punya badan!

mantra-indeeptots said...

Bro Jinggo

Siapa tak sayang melayu? Siapa tak sayang UMNO, kuasa Melayu di situ... tapi sesiapa yang ingin menjahanamkan UMNO... kami tidak akan mendiamkan diri...

BJ, kamu jawab soalan Tok Scribe dulu mengenai Musang Berbulu Ayam dalam UMNO...

Pedih PRU12 kerana Khairy Jamaluddin tidak akan kami lupakan... Kalau Khairy ingin membina dan seterusnya membuktikan kebijaksannannya, tawan semula Selangor!!!

DS Najib tawan semula Perak tanpa Khairy... ingat tu! Tetapi 5 negeri hilang kepada pembangkang dengan adanya Khairy di dalam UMNO... so terpulang kepada Tuan Punya Badan!!!

Singh Is Kinng said...

Hi Maya,

Siannya bunyi nada si bro jinggo, dah tak tahan melihat kebenaran demi kebenaran dikeluarkan.

So bro jinggo la ni nak mintak genjatan senjata, aku pula nak tanya sejak bila geng-geng anti KJ ni declare war? Bagi aku apa yang aku tulis kat darker side adalah untuk nak kasi ingat KJ ni dah buat banyak karenah.

Dan dengar sini bro jinggo aku tak akan berhenti selagi Khairy tidak berundur diri. Malulah sikit dengan laungan gemuruh RASUAH RASUAH RASUAH, tapi hang masih tak reti bahasa.

Sorry Maya berleter panjang sikit.

Unknown said...

Kebenarannya ada disini

http://taipingmali.blogspot.com/2009/08/pembangkang-mula-bertindak-dan.html

Pembangkang mula bertindak dan menyerang bloggers BPN

Baru-baru ini blogger Parpukari telah dipecahkan cermin sisi kanan keretanya. Ini kerana ParpuKari (PK) terlalu keras menulis tentang kejahatan pembangkang. Jeffry Dimensi (JD) juga telah menjadi sasaran dan sudah ada usaha penentangan terhadap beliau. Dalam dunia perperangan cyber hari ini wujud dua makhluk yang mengklon ID mereka sebagai PK dan JD yang bertujuan untuk memecahbelahkan kumpulan ini.

Hari sekali lagi Minag Jinggo (MJ) telah dicuri kameranya yang bernilai RM19K. Mungkin individu tersebut sudah memerhati lama setiap gerak geri MJ sebelum meragut kameranya. Entah berapa ribu ringgit pula ganjaran yang diperolehi hasil kejayaan misinya. TM yakin ada dalang yang mengupahnya.

Mulai sekarang bloggers BPN dan penyokong BPN hendaklah berwaspada. ID dan IP kita sentiasa menjadi sasaran mereka.

Kemungkinan juga bukannya dari puak-puak pembangkang, sesiapa sahaja boleh menjadi musuh kita dan dia berada bersama-sama kita, seperti kata pepatah melayu "musuh dalam kain selimut". Berhati-hatilah dalam pergerakan kita.

Dicatat oleh TAIPINGMALI (TM) di 8/01/2009 07:06:00 PM
Label: BPN

http://taipingmali.blogspot.com

mantra-indeeptots said...

Thanks for info Jinggo but if u based your info after Rocky's Bru... hahaha... yr statements are not relevant at all...

EMC said...

Nak cari makan

Ads4buck said...

Masing-masing ada periuk nasi

Anderson said...

HELLO WENGEK, NAK MASUK BLOG NAJIS LU, GELI SIOT! LU SAPA BRADER? LU MAU CAKAP BOLEH MASUK BLOG KAWAN2 KITA NI HA, BEBAS TAK BERTAPIS PUN, KAT BLOG LU SEMUA MESEJ GUA LU TEBAS, ALAH BUKAN AKU TAK BIASA MASUK PUN, SORY MAYA ABG KARI TERLEBIH KATA, BUKAN APA, NI SEKOR LALAT JELMAAN PKR YANG BERNAMA WENGEK SI PEMBUNUH DIRI! MUAHAHAHAHAHA IT IS IN THE BLOOD RITE?

Clarkeluut said...

HA HA HA TEPOK DADA TANYA SELERA